„Игра преди играта” – новата звездна реклама на Beats на Доктор Дре

Преди головете, преди славата, играчите преживяват специален момент. Той е играта, която те изиграват в ума си, докато се настройват, когато пътуват към стадиона. Когато са в съблекалнята. Решаващ е за това, което ще се случи. 

Това смятат от американския бранд луксозни слушалки Beats, създаден от рап звездата Доктор Дре и музикалния продуцент Джими Йовин. Той събира глобално внимание от началото на годината със стартирането на услуга за музикален стрийминг в САЩ, а след това и с новината, че Apple ще го купи за 3 млрд. долара.

Beats представя силен рекламен филм от 5 минути за Световното първенство по футбол в Бразилия. Видеото е озаглавено „Игра преди играта” и отразява момента на очакване и вътрешна настройка на звездите, преди да излязат на терена. Участват световноизвестните футболисти Неймар да Силва Сантос Жуниор, Бакари Саня, Бастиан Швайнщайгер, Блайзе Матуиди, Сеск Фабрегас, Даниел Стъридж, Чичарито, Джози Алтидор, Луис Суарес, Марио Гьотце и Робин ван Перси.

Рекламата е със специалното участие на Неймар да Силва Сантос старши, бащата на звездата от Реал (Мадрид), който е негов мениджър, Леброн Джеймс, Лил Уейн, Ники Минаж, Рафаела Бекран, Рио Фърдинанд, Серина Уилямс, Сидни Лерокс, Стюарт Скот и Тиери Анри.  

Саундрак: Jungle от X Ambassadors & Jamie N Commons.

Повече едва ли има нужда да се каже. Ето и рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ