„Перфектната дъщеря“ - една реклама, която трогва до сълзи

Татковците са в центъра на вниманието на маркетинга през 2014 г., няма спор. Свидетелство за това е и тази трогрателна рекламна кампания на центъра за обзавеждане ProMart, дело на агенция Fahrenheit DDB в Лима, Перу.

Видеото бе наградено със Сребърен лъв в категорията „Филм“ на международния рекламен фестивал в Кан тази година. То разказва за татко, който много обича дъщеря си и е готов да й помогне всякак, както може, за да стане тя щастлив и пълноценен човек. Въпреки че момиченцето му не чува.

В рекламата няма думи, а може би няма и нужда. Само трябва да се следи внимателно историята в кадри от минута и 42 секунди. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ