Дигитален съветник спестява обикалянето на мола


Френският мол Klepierre представи прототип на впечатляваща дигитална кабина, която работи като моден консултант и спестява уморителното обикаляне на магазините в търсене на най-добрата комбинация от дрехи и обувки.

Технологията представлява малка стая с електронни стени, които регират на докосване. Те започват да излъчват снимки на дрехи, след като човек влезе вътре и покаже покупка, която си е направил току-що. След като сканира закупената стока, например обувки, технологията започва да изрежда пред клиента на стените предложения за дрехи и аксесоари – панталони, поли, рокли, ризи, които да му отиват. Купувачът, например млада жена, може да избере някои от тези предложения и на телефона си да открие в кои точно магазини на мола да отиде, за да ги изпробва и да ги купи.

Иновацията е нов вид алтернатива на пазаруването като преживяване. Ценното в нея е, че пести изнервящото обикалянето в търсене на подходящо и стилно съчетание в облеклото.

Технологията се нарича „Коридор за вдъхновение” и е създадена в партньорство с агенция DigitasLBi, която се занимава с дигитална реклама. Видеото, което следва, я представя най-добре. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 18 октомври. Имен ден празнуват Златка, Златина, Златан, Лука
Легендарната кинозвезда Бриджит Бардо се възстановява у дома след престой в болница
След нови разкрития за Епстийн: Британският принц Андрю обяви, че се отказва от титлите си
Нивата на въглероден двуокис в атмосферата достигат рекордно високи нива
Чистка: Пекин лиши от звание и изключи от компартията девет влиятелни военни
Без ясен резултат: Тръмп и Зеленски са обсъдили даването на ракети "Томахоук" на Киев
Тръмп поиска от Върховния съд да разреши разполагането на националната гвардия в Чикаго
Неизвестно за известните: Датски обущар измисля перфектната комбинация на ботуши с минижуп