Новата bTV Plus платформа - модерен дизайн, персонално изживяване и свобода на всеки екран

Новата bTV Plus платформа - модерен дизайн, персонално изживяване и свобода на всеки екран

bTV Media Group представя обновената платформа за отложено гледане bTV Plus, която вече е активна за потребителите. С новата визия и технологични подобрения, bTV Plus превръща любимите актуални и развлекателни предавания, сериали и новинарски емисии от ефира на bTV в съдържание, достъпно навсякъде и до 30 дни след излъчване - независимо дали се гледа на телевизор, телефон или таблет.

Цялостният редизайн и разширени функционалности включват нова уеб версия на btvplus.bg с обновен интерфейс, съобразен с актуалните UX/UI тенденции и нуждите на потребителите; мобилно приложение с интуитивен дизайн, оптимизиран за различни устройства с iOS и Android; ТВ приложение за операционни системи Android, адаптирано за големи екрани и с фокус върху лесната навигация и качественото потребителско изживяване.

С модерната си визия и интуитивна навигация, платформата btvplus.bg позволява на потребителите лесно и бързо да откриват желаното съдържание. bTV Plus ще предлага разширени възможности за персонализация и още по-добро потребителско изживяване, включително регистрация за по-удобен и индивидуален достъп, персонализирани предложенията според предпочитанията, известия при публикуване на нови епизоди от любими предавания и сериали. В допълнение предстои въвеждането на нови интерактивни функционалности и елементи на геймификация, които ще направят преживяването в платформата още по-ангажиращо и забавно.

„Потребителите свикнаха да търсят незабавен достъп и разнообразие на платформите, които използват. Затова и развиваме bTV Plus като мултиплатформена услуга. Целта ни е непрекъснато да подобряваме удобството при консумацията на съдържание извън телевизионния ефир, като предоставяме пълната свобода зрителите да гледат там, където и когато им е най-удобно“, казва Борислав Чоранов, ръководител на отдел „Дигитална трансформация“ в bTV Media Group.

„Новата среда на bTV Plus отговаря както на очакванията на зрителите, така и на съвременните тенденции в дигиталната сфера. Всеки може да следи любимото си съдържание по начина, който най-добре отговаря на неговото ежедневие“, споделя Зоя Василева, ръководител „Дигитални продажби“ в bTV Media Group.

bTV Media Group развива своите услуги с фокус върху потребителите и се утвърждава като лидер в изграждането на дигитални платформи, насочени към информираност, забавление и съдържание за свободното време. Дигиталната екосистема на медийната група обхваща 7 уебсайта, посветени на ключови за обществото теми, собствени подкаст формати, стрийминг платформата VOYO, както и изцяло обновената платформа за отложено гледане bTV+.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Кметът Васил Терзиев: В София се извозват 60-70% от боклука в "Люлин" и "Красно село"
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
100 години назад: Връщаме ли се във времената, когато политиците се страхуваха от собствените си образи?
Два века и половина: Най-старото действащо заведение в Рим затвори врати
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск