Audi маха логото с четирите пръстена от електромобили, произведени за Китай

Audi маха логото с  четирите пръстена от електромобили, произведени за Китай

Новата серия електрически автомобили на Audi, разработена в Китай за местния пазар, няма да носи своето лого с четири пръстена, съобщиха два източника, запознати пряко с плановете, цитирани от Ройтерс.

Решението на премиум марката, собственост на германския Volkswagen, се дължи на „обмисляне на имиджа на марката“, каза един от тях. Той също така отразява използването на автомобилна архитектура, разработена съвместно с китайския партньор SAIC) и повишена зависимост от местни доставчици и технологии.

Ройтерс не е успяла да научи дали новата серия с вътрешно кодово име "Purple" ще има различно лого или просто ще носи името Audi върху превозните средства.Концептуалната кола за серията трябва да бъде представена през ноември, когато Audi също ще обясни "историята на марката" на серията, казаха двамата. Трети източник на агенцията каза, че са планирани девет модела до 2030 г.

Audi отказа да коментира това, което нарече спекулации. SAIC каза в изявление до Reuters, че електромобилите ще бъдат „истинско Audi с автентично ДНК на Audi“.

Китайските производители на автомобили все повече заемат дял на вътрешния си пазар - най-големият в света - с технологични електромобили. Това доведе до спад в продажбите на чуждестранните производители на автомобили, много от които са много по-зависими от моделите с бензинови двигатели, което ги тласка към формирането на нови партньорства.

Audi и SAIC, дългогодишни партньори на VW, заявиха през май, че ще разработят съвместима платформа за електромобили за китайския пазар.

Разработването на автомобили специално за Китай позволява на чуждестранните автомобилни производители да се справят с най-новите функции в електромобилите и китайските вкусове, като същевременно се насочват към огромна група клиенти.

Производителите на автомобили като Audi и VW вероятно ще използват допълнителни проучвания, преди да адаптират тези модели за други пазари, казва Йейл Джанг, управляващ директор в базираната в Шанхай консултантска компания Automotive Foresight.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ