Tesla вдига цените на електромобилите Model X в САЩ

Tesla повиши цените на своите автомобили Model X в Съединените щати с $5000, предаде Ройтерс.
Моделът X със задвижване на четирите колела сега ще струва $84 990, скок от предишната му цена от $79 990, съобщи производителят на електромобили, добавяйки, че луксозният вариант, който беше на цена от $94 990, сега ще струва на купувачите $99 990.
Миналия декември Tesla повиши цените на своите автомобили Model S в САЩ с $5000 и на всичките си модели в Канада от 1 февруари.
Tesla не посочи причина за увеличението на цената.
Компанията работи за намаляване на разходите за производство на автомобили и обяви през януари, че средната цена на материалите и труда за производството на нейните превозни средства е достигнала най-ниската си точка през четвъртото тримесечие поради спада в цените на суровините.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.