ДСК Директ с 1 000 000 клиенти

ДСК Директ с 1 000 000 клиенти

Електронното банкиране на Банка ДСК регистрира едномилионния си клиент. ДСК Директ посрещна юбилейния си потребител на 6 февруари 2018 г.

Онлайн банкирането на ДСК бе пуснато през 2006 г. През годините платформата непрекъснато обогатява своите функционалности и се наложи като една от най-надеждните и лесни за управление от клиентите на банката.

Банка ДСК предлага съвременни и гъвкави начини за банкиране, като осигурява разнообразие от електронни канали – интернет банкиране, PC банкиране, мобилно и телефонно банкиране - сред които клиентите могат да изберат най-подходящия за тях в зависимост от спецификата и динамиката на тяхното ежедневие.

За Банка ДСК от ключово значение е обогатяването на дигиталното преживяване, което клиентите получават, което мотивира институцията да продължава да търси нови начини за из-ползване на иновативния подход в бизнеса и за прилагане на достиженията на високите технологии в сферата на клиентското обслужване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ