Първи клон на ДСК с пълно дигитално обслужване

Първи клон на ДСК с пълно дигитално обслужване

Първи клон на ДСК с пълно дигитално обслужване

Днес Банка ДСК откри своя първи клон, който предлага пълно дигитално обслужване, съобразено с най-новите достижения на високите технологии в банковия сектор. С него се слага началото на ново поколение офиси на банката, отговарящи на съвременните изисквания на нашите клиенти, особено на младото, динамично поколение.

Офисът се намира в „Сердика Център“ и трябва да се възприема като хибридно пространство  между онлайн и офлайн обслужването. Освен че дава възможност за пълно самообслужване за тези, които са запознати с IT новостите в сектора, заостаналите може да бъде мястото, където да научат повече за възможностите за онлайн банкиране.

„Живеем в епохата на дигитализация, която променя стремглаво бизнес моделите и работната среда. Ето защо ние даваме на нашите клиенти обслужване, което изпреварва промените”, заяви  Виолина Маринова, главен изпълнителен директор на Банка ДСК.

Още на входа, два екрана запознават влизащите с подробна информация за предлаганите продукти и услуги. Във вътрешността е инсталирана специална конзола с възможност за интернет банкиране, „виртуална папка“, съдържащавсички необходими документи и описание на стъпките за калкулиране и кандидатстване за кредит. Папката съдържа и друга полезна информация – в нея е представена тарифата за услугите на Банка ДСК, лихвен бюлетин и др..От екранклиент може да  заяви и калкулира сам кредита си, въвеждайки размера и допълнителни параметри, може да види всички такси и комисиони, размера на вноски и всичко важно, което трябва да знае, преди да предприемекандидатстване за кредит. В обособена зона са предоставени таблети за работа със специализирани мобилни приложения на Банкатаза тези, които са свикнали да банкират отдалечено. В зоната за посрещане банкомати за вноски, теглене и бързи плащания посрещат клиенти, за да ги улеснят напълно самостоятелно да извършват трансакции.

Постигнато е намаляване времето на обслужване чрез прилагане на автоматизиран процес на регистрация и актуализация на данните на клиенти в банковата система.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ