Времето: Оранжев код за проливни дъждове в Бургаска област

Времето: Оранжев код за проливни дъждове в Бургаска област

Оранжев код за интензивни валежи от дъжд е в сила днес за Бургаска област. Очакваните количества са между 35 и 65 литра на квадратен метър. За други 9 области на страната в сила е жълт код за силни валежи. Предупреждението важи за областите Варна, Ямбол, Сливен, Пазарджик, Пловдив, Стара Загора, Хасково, Кърджали, Смолян. В районите с надморска височина над 1200 метра дъждът ще се примесва със сняг. Около обяд от югозапад валежите ще  спрат, а облачността ще се разкъса.

В Източна България ще духа временно силен североизточен вятър, който след обяд ще се ориентира от север-северозапад. Минималните температури ще бъдат 7 и 12 градуса, а максималните между 8 и 13 градуса, като на места в Северна България те ще бъдат и по-ниски.

В планините над 1200 метра надморска височина ще вали сняг, като максималната температура на тази височина ще е около 5 градуса, а на 2000 метра – около 0 градуса. Ще духа умерен вятър от изток-североизток.

По морето ще вали дъжд, по-обилно на места по Южното Черноморие. Ще духа умерен, временно до силен североизточен вятър, който след обяд ще се ориентира от север-северозапад. Максималните температури ще са между 11 и 14 градуса. Температура на морската вода е 15-16 градуса. Вълнението на морето ще бъде 3-4 бала.

Слънцето ще изгрее днес в 7:31 ч. и ще залезе в 16:56 ч. Продължителността на деня е 9:25 часа.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?