За Варна, с любов и вдъхновение
На 18 октомври бяха обявени победителите в 1 Minute Varna - първият конкурс за авторски рекламен филм, посветен на Варна. Надпреварата бе организирана от „Хотел Интернационал“ АД, като част от програмата по отбелязване на 50-тата годишнина на комплекса. Видео съдържанието от конкурса има за цел да популяризира черноморската ни столица като туристическа дестинация.
Организаторите на новаторската инициатива Дилян Георгиев, Нели Недялкова, Тенчо Тенев, и Вергиния Найденова от екип „Маркетинг и продажби“ на INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites споделиха своите впечатления и планове за конкурса пред Manager News.
Конкурсът 1MinuteVarna има за цел да запознае чужденците с Варна по един свеж творчески начин. Смятате ли, че ние, българите също трябва да преоткрием България?
Дилян: Основният мотив зад 1 Minute Varna беше да направим нещо, дори и малко, в посока решаването на един генерален проблем пред туризма ни – имиджът на България като дестинация и в частност – съдържанието, което излиза при търсене в интернет. Искахме да пробваме да „залеем“ пространството със свежо, позитивно съдържание за Варна, с което да достигнем до широка аудитория и хиляди потенциални туристи. Смятам, че постигнахме целта си на първи етап и си доказахме, че около нас има страхотни хора, които могат да творят добро.
Вергиния: Много от нас, макар и живеещи в града, забързани в ежедневието си, забравяме колко хубав е града ни. Гледайки видеата, ние се докоснахме до вътрешното усещане за града на всеки един от авторите, успяхме да видим Варна през 68 различни, но винаги положителни перспективи. Това лично мен ме кара да мисля, че всички обичаме местата, където сме родени и където живеем, в частност България.
Какво научихте от провеждането на конкурса и от участниците в него?
Тенчо: На първо място - че има много повече талантливи хора сред нас, отколкото сме предполагали. Също, че е голямо предизвикателство да мотивираш толкова много хора да работят в една и съща посока, че е изключително вълнуващо, когато някой качи видео - всички се събирахме да гледаме видеата. Най-важното - открихме, че целият този потенциал си стои и чака да бъде призован.
Вергиния: Липсата на инициативи за творците беше споделена от голям брой участници. Много от тях споделиха, че им липсват сцени и проекти за изява. Конкурси от този тип биха помогнали и насърчили младите, да не се отказват, а да правят това, което желаят.
Какво е бъдещето на 1MinuteVarna? Ще се превърне ли в редовно събитие и смятате ли да го допълните с други подобни творчески инициативи?
Нели: Ако положителната “вълна” на 1 Minute Varna не бъде хваната и продължена напред, усилията ни до тук биха били напразни. Определено мислим в посока етап 2 – популяризиране. Например в момента работим върху тематичен календар, който много скоро ще бъде факт.
Тенчо: В краткосрочен план, основната ни цел е да популяризираме в максимална степен страхотните видеа, които вече са публикувани в YouTube канала на конкурса. Надяваме се те да се превърнат в ценен актив за града ни, който години наред да носи позитиви и, защо не, да достигнем милион гледания. Разбира се, оставаме с отворени мисли към бъдещи партньорства и инициативи, за които си оставяме време да помислим.
Защо Варна и регионът са перспективно място за развитие на международен туризъм и какво е мястото на хотел "Интернационал" в това бъдеще?
Нели: Варна все повече се налага като един от атрактивните градове за посещение в България, а не само като лятна дестинация за почивка. Предизвикателство е обаче да се разгърне икономическия потенциал на туриста, като му се предостави висококачествено преживяване, с достатъчно неща за правене ден и нощ. Тук мисля, че много добре се включва "Интернационал" - целогодишен 5-звезден комплекс, разполагащ с разнообразие от преживявания, събития и услуги.
Дилян: Варна притежава чудесен климат, море с широка плажна ивица, зелена и плодородна земя. Регионът е изпълнен с природни и исторически забележителности. Имаме развита инфраструктура и модерно летище. Пълно е с млади хора, хубави ресторанти и възможности за забавление, ден и нощ, за всички възрасти. Неповторимата и спокойна атмосфера на града се допълва от разположените в близост курортни комплекси. Основно предизвикателство пред региона е свързано със сезонността и стремежа Варна да се налага като много повече от плажна дестинация. Успешно се развиват нишови сегменти като конгресен, игрален, голф, медицински, културен и СПА туризъм, които привличат чуждестранни туристи в крилата и извън летния сезон. Хотел "Интернационал" е един от успешните примери за модерен продукт, чийто екип работи целенасочено за осигуряване на целогодишна заетост и висока степен на удовлетвореност на своите гости и на своя екип.
Автор: Начо Стригулев
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.