"Загорка" и СБА в инициатива за отговорно поведение на пътя

Загорка и СБА в инициатива за отговорно поведение на пътя

Състезанието "Най-добър млад шофьор на България" се проведе през уикенда в София. Компанията "Загорка" АД подкрепи Съюза на българските автомобилисти (СБА) при избора на най-добрите и отговорни млади водачи в него. На финала на състезанието компанията за пореден път затвърди дългогодишните си усилия в подкрепа на отговорното поведение и безопасността при шофиране.

За ЗАГОРКА безопасността на пътя е сред основните приоритети, залегнали в дългосрочната стратегия на компанията, съобщават нейни представители. Пивоварната демонстрира дългосрочен ангажимент и чрез мащабното си партньорство F1®-Heineken®, което стартира през 2016 г. с кампанията “When You Drive, Never Drink” и посланици Дейвид Култард и сър Джаки Стюърт. В основата на партньорството стои ясното и добре обосновано послание за отговорна консумация “Когато шофирате, никога не употребявайте алкохол”, с което както на глобално, така и на местно ниво, компанията се стреми да бъде двигател на положителната промяна.

„С партньорството ни със Съюза на българските автомобилисти, целта ни е отново да привлечем внимание към отговорното поведение, когато сядаме зад волана. От нас зависи да не консумираме алкохол, когато ни предстои да шофираме, като нашето решение е когато потребителите ни искат да се насладят на любимото пиво, да изберат такова с 0.0% съдържание на алкохол или да се възползват от услугите на компаниите, които ще осигурят безопасното им транспортиране до дома. Вярваме, че поставянето на безопасността на първо място и поведението на пътя е лична отговорност с обществена значимост“, коментира Катерина Миланова, мениджър Корпоративни комуникации и устойчиво развитие в "Загорка".

Считана за една от най-иновативните в сектора, според консуматорите, "Загорка" е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазар. Heineken 0.0% и Загорка 0.0% са най-продаваните в категорията си в България, а "Ариана Радлер" е първият радлер на пазара, както като алкохолно, така и като безалкохолно предложение.

През месец април 2019 г. компанията представи цялостна линия от безалкохолни продукти, които целят да дадат на потребителите възможност за по-широк избор, когато искат да консумират отговорно. Zero Zone увеличава моментите в ежедневието, в които потребителите могат да се насладят на любимия си вкус бира – на обяд или след тренировка или дори на вечеря, без да се налага да се лишават след това от възможността да шофират.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес