Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Coca-Cola, Lloyds TSB и Samsung ще рекламират в олимпийската щафета
Компаниите Coca-Cola, Lloyds TSB и Samsung са закупили правото да рекламират по време на преминаването на щафетата с олимпийския огън във Великобритания, предаде BrandRepublic.
Те са основни партньори на събитието с маратонския пробег с факлата по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012 г. Това им осигурява правото да изберат трима свои бегачи на дълги разстояния с брандирано облекло, които да съпътстват обиколката на олимпийския огън в страната.
По план, олимпийското факелно шествие ще премине през територията на Великобритания в рамките на един час, за да достигне до Лондон и огънят му да стартира игрите. Очаква се то да бъде гледано от 95% от британците и милиони други зрители по света.
Coca-Cola, Lloyds TSB и Samsung обаче се целят главно в младежката аудитория чрез нетрадиционния рекламен подход.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.