Тази есен тв зрителите предпочитат позитивното пред скандалното
Българските зрители предпочитат позитивното и конструктивно съдържание пред скандалите и интригите, показват резултатите от своеобразния тв дуел между вечерните развлекателни предавания на bTV и Нова ТВ - „Фермата“ и „Вип Брадър“
В понеделник, 10 септември, когато беше първият сблъсък между двете шоупрограми, „Фермата: Съединение” отчита над 1 милион зрители според данните на пийпълметричната агенция ГАРБ. Първите битки между отбора на българите, живеещи тук и отбора на емигрантите са събрали близо 45% от всички зрители пред екрана на bTV, спрямо 21%, които са гледали стартовия епизод с представянето на участниците във „Вип Брадър“.
Събитията около обединението на всички българи по света във „Фермата“ са привлекли интереса на зрителите от всички възрастови групи. Над 40% от хората на възраст 18-49 г. са гледали позитивното шоу, спрямо 25%, избрали „Вип Брадър“ в същия часови интервал в понеделник вечер. В първия сблъсък между конкурентите „Фермата“ печели битката с „Вип Брадър“ и сред най-желаната публика - младите зрители (на възраст 18-34).
Според данните на ГАРБ близо 43% са гледали патриотичното риалити на bTV, спрямо 26%, избрали старта на шоуто по Нова ТВ. „Фермата“ води убедително и в следващите дни, като вчера, 12 септември, е привлякла 2,4 пъти повече зрители отколкото „Вип Брадър“ в часовия пояс 21:00 – 22.30 (4+).
„Фермата“ започна със силна заявка още на старта си на 7 септември, когато bTV съобщи за рекорден брой зрители спрямо стартовете на предишните сезони.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.