Кои са най-добрите технологични компании за стаж

Кои са най-добрите технологични компании за стаж

Кои са най-престижните технологични компании за стаж? Вероятно най-точен отговор биха дали самите стажанти, които са минали през тях.

Vault - уебсайт, който предоставя ранглисти и рецензии за работодатели, помоли повече от 12 хил. настоящи и бивши стажанти да оценят различни компаниите, въз основа на това, колко голямо е желанието им да стажуват в тях.

Работодателите бяха класирани по скала от 1 до 10, като 10 означава "Това е мечтаната работа", а 1 -  "Никой не иска да работи там".

Сайтът Vault класира общо 50 компании. 18 от тях се оказаха фирми, развиващи дейност в сферата на технологиите.

Ето класирането на 18-те най-престижни технологични компании за 2018 г., според мнението на самите стажанти.

  • 18. Hulu (Резултат: 6.84 / 10)
  • 17. Sony (Резултат: 6.87 / 10)
  • 16. Hewlett-Packard (Резултат: 6.98 / 10)
  • 15. Samsung (Резултат: 6.98 / 10)
  • 14. Oracle (Резултат: 6.99 / 10)
  • 13. Spotify (Резултат: 7.17 / 10)
  • 12. HBO (Резултат: 7.34 / 10)
  • 11. Twitter (Резултат: 7.40 / 10)
  • 10. Linkedin (Резултат: 7.46 / 10)
  • 9. Intel (Резултат: 7.61 / 10)
  • 8. IBM (Резултат: 7.79 / 10)
  • 7. Netflix (Резултат: 7.97 / 10)
  • 6. Amazon (Резултат: 8.48 / 10)
  • 5. Tesla (Резултат: 8.67 / 10)
  • 4. Microsoft (Резултат: 8.71 / 10)
  • 3. Facebook (Резултат: 8.87 / 10)
  • 2. Apple (Резултат: 9.24 / 10)
  • 1. Google (Резултат: 9.57 / 10)
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?