DDB София става регионален криейтив хъб за 23 държави

DDB София става регионален криейтив хъб за 23 държави

DDB София става регионален криейтив хъб за 23 държави, сред които Сърбия, Гърция, Македония, Хърватия, Словения, Литва, Армения, Черна гора, Румъния, Естония, Казахстан, Азербайджан и други. 

Благодарение на добрата работа на екипа на българската рекламна агенция, начело с Head of Creative Йордан Жечев, DDB София става двигателят на маркетинговите стратегии на DDB Group, съобщава екипът. Това е единствената агенция в България, която става водеща за различни пазари зад граница. Йордан Жечев ще оглави всички креативни екипи на DDB Group за Югоизточна Европа, заемайки позицията регионален творчески директор.

"Бих искал да изградя структура, в която наистина добрата работа e забелязвана, поощрявана и представяна като пример за потенциала на региона", казва той. 

"DDB Sofia за пореден път показва, че за добрите идеи няма културни, географски, политически или религиозни граници и проектите, които се създават в България, налагат добри практики на рекламния пазар и се конкурират с най-добрите в световен мащаб", допълва Ангелос Парасхакис, главен изпълнителен директор на DDB Sofia.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
Разхищения: Турският бизнес търси политическа помощ за премахване на шведските маси от хотелите
НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
Правителството на Мелони е четвъртото най-дълго в историята на Република Италия