Онова чувство, че нещо не си свършил...

Прибирате ли се вкъщи изморени след дълъг работен ден, а отвътре ви гложди съмнение за несвършена работа?
Това оплакване се чува все по-често напоследък. Творчески професионалисти като рекламисти, маркетолози, пиари, журналисти, дори художници, аниматори, дизайнери и други признават, че вършат много на брой неща в работния ден, но не виждат ефект от работата си.
Глобализацията, иновациите и комуникационните технологии създадоха невероятни възможности, но също така направиха работата много по-сложна, по-изтощителна и по-претоварена откъм срещи, брой имейли и презентации.
Ако чакате някой друг да улесни работният процес, по-добре е да си купите билет за лотарията, посъветваха от Harvard Business Review. Започнете от собственото си поведение!
Колко често ви се случва да отидете на среща, която ви е загубила времето? Колко пъти ви се е случвало да получавате ненужни мейли и презентации, без да показвате на подавателите им, че задръстват пощата ви? Колко пъти сте се мъчили над редица страници с твърде много данни и неясна информация, без да поискате допълнителни разяснения от този, който ги е подготвил? Всички позволяваме тези неща да ни се случат и сами сме си виновни. Тъй като повечето хора избягват конфронтациите, просто оставят събитията, които им пречат да се развиват, да се случват без те да предприемат нищо.
Първата стъпка в опростяването на работния ви ден е да пробиете това мълчание и да кажете ясно и точно от кои неща нямате нужда и какво претоварва графика ви
- Поставете ограничение за броя слайдове в презентациите.
- Настоявайте всяка среща да има дневен ред.
- Изтрийте всички имейли, които не ви интересуват.
Приобщете и другите. По същия начин, както вие се чудите в какво минава работния ви ден и останалите колеги не намират обяснения за причината за похабените усилия без ясни резултати. Така че след като промените собственото си поведение, поговорете с тях за това как самите те усложняват тяхната и вашата работа. Насърчете другите да експериментират заедно с вас и да споделят от опита си какво работи и какво не. Говорете за проблемите, на които не намирате разрешение - понякога добрите идеи идват от неочаквани места.
А защо пък да не създадете група за опростяване на работното ежедневие. Кой знае, един ден може да прерасне в цяло движение.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Китайският фондов пазар отново привлича чужденци. Каква е причината?
Финанси |Безработицата у нас през август е 5,2%
Свят |Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Свят |Тръмп обяви, че няма да има нови израелски удари срещу Катар
Свят |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Времето: Сутринта мъгливо, следобед - слънчево
България |ADVERTORIAL

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Партньорът на Microsoft за 2024 г. Noventiq Bulgaria със събитие за AI агенти и киберсигурност на 25 септември в София

Коментари
Няма въведени кометари.