Неочаквано близо до художника

Веднъж посетих пътуващата изложба на Норман Рокуел в Музея на изкуството на Северна Каролина. Чудесно е да видиш лично толкова много творби – 40 оригинала и над 300 репродукции. Като човек, запален по маркетинга, забелязах, че Рокуел споделя много рекламни уроци, разказва Карл Сакас в блога си. Той изброява ценни уроци от опита на всепризнатия художник за хората, които се занимават с криейтива в рекламата, както и за колегите им, които трябва да раждат маркетинг идеи.
Ето какви са те:
Не винаги ти се получава както трябва отведнъж. Създаването на силна творба много често не се получава от първия опит. Дори да завършиш работата, това не означава, че си достигнал до съвършенството. Веднъж Рокуел не предал своя картина за отпечатване в „Сатърдей Ивнинг Пост”, въпреки че е била готова, защото не е бил доволен от това как е изобразил в нея хората, които чуват аудио информация. Маркетинг урокът? Тествай, тествай, подлагай на тестове.
Рекламирането може да бъде описателно и/или предписващо. Рекламите могат да показват това, което е, или да продават като показват това, което може да бъде.
Коледната реклама на Apple (видео)
Креативността е безкрайна, но крайните срокове са конкретни и неизбежни. В крайна сметка трябва да свършиш задачата си и да изнесеш продукта си през вратата.
Много е трудно да се опише една сложна идея по прост начин, но когато успееш, се получава много силно. Успешните реклами предават комплексни идеи по простичък начин.
Гледната точка прави разликата. В художественото изкуство, в маркетинга и пиара промяната на това как поставяш нещо в рамките може да измени тотално начина, по който то изглежда.
Изкуството и рекламата не винаги се изключват взаимно. Да разказваш истории в картинки е първият и последен начин да оказваш ефект върху хората. Много от картините се случва да бъдат реклами на хора, места, забележителности, начин на живот, като отличават от рекламата само по това, че в тях няма призив за действие. Иначе, добрите реклами в картини разказват истории, които са за читателя или зрителя, не за продукта.
Визиите са важни, но съобщението дава призив за действие и така рекламата работи.
Преследвай страстта си. „Щом опознах себе си, не можех да върша нищо друго освен да рисувам”, казва Рокуел. И така, в живота си между 1894 и 1978 художникът рисува над 4000 оригинални творби. Не можеш да достигнеш най-доброто от себе си, ако не работиш това, което обичаш. Това е житейска истина, която се отнася за маркетинга и всичко останало по пътя ни.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Петролът поевтинява, докато пазарите оценяват ефектите от търговската война
Енергетика |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |Икономическият растеж на Китай надмина очакванията, но митата замъгляват перспективите
Икономика |Nissan ще намали производството на най-популярния си в САЩ джип
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.