Volkswagen се заиграва с "Abbey Road” в нова кампания

Volkswagen се заиграва с Abbey Road” в нова кампания

Немският конгломерат Volkswagen промотира системата си за паркиране, като пресъздаде обложката на албума “Abbey Road” на рок групата „Бийтълс“.

В оригинала от 8 август 1969 г. зад четиримата музикални изпълнители се вижда бял автомобил на компанията от серията Beetle, паркиран на тротоара. На новата снимка обаче има корекция – той е спрян изцяло на пътната лента.

Кампанията е дело на агенция Nord DDB и с нея се отбелязва 50-годишнината от издаването на музикалния албум, както и едно от най-популярните лоши паркирания в историята. От Volkswagen създадоха и 300 албума с преправената обложка с името “Reparked Edition” („Препаркирано издание“), а средствата от техните продажби ще бъдат дарени на шведската организация за правата на децата Bris.

Колата от снимката по-късно е изложена в музей в Германия, а през 2010 г. пешеходната пътека на “Abbey Road” е отбелязана като емблематично място от организацията English Heritage, която се грижи за над 400 забележителности на територията на Великобритания, включително и „Стоунхендж“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица