Volkswagen се заиграва с "Abbey Road” в нова кампания

Volkswagen се заиграва с Abbey Road” в нова кампания

Немският конгломерат Volkswagen промотира системата си за паркиране, като пресъздаде обложката на албума “Abbey Road” на рок групата „Бийтълс“.

В оригинала от 8 август 1969 г. зад четиримата музикални изпълнители се вижда бял автомобил на компанията от серията Beetle, паркиран на тротоара. На новата снимка обаче има корекция – той е спрян изцяло на пътната лента.

Кампанията е дело на агенция Nord DDB и с нея се отбелязва 50-годишнината от издаването на музикалния албум, както и едно от най-популярните лоши паркирания в историята. От Volkswagen създадоха и 300 албума с преправената обложка с името “Reparked Edition” („Препаркирано издание“), а средствата от техните продажби ще бъдат дарени на шведската организация за правата на децата Bris.

Колата от снимката по-късно е изложена в музей в Германия, а през 2010 г. пешеходната пътека на “Abbey Road” е отбелязана като емблематично място от организацията English Heritage, която се грижи за над 400 забележителности на територията на Великобритания, включително и „Стоунхендж“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал