Volkswagen се заиграва с "Abbey Road” в нова кампания

Volkswagen се заиграва с Abbey Road” в нова кампания

Немският конгломерат Volkswagen промотира системата си за паркиране, като пресъздаде обложката на албума “Abbey Road” на рок групата „Бийтълс“.

В оригинала от 8 август 1969 г. зад четиримата музикални изпълнители се вижда бял автомобил на компанията от серията Beetle, паркиран на тротоара. На новата снимка обаче има корекция – той е спрян изцяло на пътната лента.

Кампанията е дело на агенция Nord DDB и с нея се отбелязва 50-годишнината от издаването на музикалния албум, както и едно от най-популярните лоши паркирания в историята. От Volkswagen създадоха и 300 албума с преправената обложка с името “Reparked Edition” („Препаркирано издание“), а средствата от техните продажби ще бъдат дарени на шведската организация за правата на децата Bris.

Колата от снимката по-късно е изложена в музей в Германия, а през 2010 г. пешеходната пътека на “Abbey Road” е отбелязана като емблематично място от организацията English Heritage, която се грижи за над 400 забележителности на територията на Великобритания, включително и „Стоунхендж“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 6 февруари. Имен ден празнуват Пламен, Пламена, Огнян, Огняна, Светлин, Светльо, Светла
Д-р Спаска Фезова спечели наградата „Мениджър на дентална практика“
IT-гигантът Dell отмени дистанционната и хибридна работа за служителите си
Израелска тв: Тръмп гледа към Мароко и два района в Сомалия за преселване на жителите на Газа
Финансовият министър: Над 4 млрд. лева от Бюджет 2024 г. ще бъдат прехвърлени за плащане към настоящия
Съюзниците на Украйна предупреждават Европа да не се връща към руския газ като част от мирно споразумение
Бил Гейтс отписа практическите шансове на Intel за възстановяване на бизнеса
Борисов защити назначенията на нови зам.-министри, били съгласувани с коалиционните партньори