Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|16 бъдещи тенденции в контент маркетинга - I
Екип на Content Marketing Institute състави своеобразен календар за 2017 година в сферата на контент маркетинга въз основа на интервюта с маркетолози от цял свят, правени и събирани повече от 12 месеца.
Няколко големи тенденции ясно са се откроили в хода на анализа на индустрията, основната от които е, че създаването и разпространението на съдържание, освен пряко описващото продукта или пък услугата, започва да играе все по-значима роля в последните години в компании от всички сектори.
Ще ви представим в три последователни дни водещите тенденции в контент-маркетинга догодина
1. Създаване на реална стратегия за контент маркетинг
За жалост, повечето компании няма официално оформена стратегия за контент маркетинг. Според данните от изследването обаче организациите, които имат такава стратегия и редовно си сверяват часовника с нея, показват отчетливо по-добра успеваемост. Бизнесът все още е прекалено фокусиран върху кампании и разговори за продуктите, а не се старае да предложи ценности отвъд рамките на предлаганите стоки и услуги, отчитат авторите на проучването.
2. Естествена реклама
Това е истинска находка за контент маркетинга. Все повече компании започват да експериментират с платено и естествено разпространение на съдържание, постигайки чувствителни успехи.
Защо това е важно? Само преди пет години компаниите влагаха 80% в създаването на контент и 20% в разпространението му. Сега е точно обратното: в разпространение се влагат все повече ресурси.
3. Маркетинг на влиянието
Маркетингът на влияния винаги е бил ефективна стратегия, но за последната половин година стана невероятно популярна тема. Днес почти всяка компания разработва стратегия за маркетинг на влияние.
4. Целеви маркетинг
Защо създавате собствено съдържание?
Влияе ли то на реалните и потенциални клиенти?
Има ли някаква друга цел, наред със създаването на контента в рамките на маркетинга и продажбите?
Това са трите ключови въпроса, които трябва да бъдат постоянно в радара на планиране при създаването на съдържание.
5. Видео и визуален контент
Наличието на стратегия за визуалното разказване на история играе важна роля в успеха на съвременните компании. Само че, повечето брандове се ориентират към вирусно присъствие вместо периодично да предлагат на своите клиенти ценност посредством видео, предупреждават авторите на анализа.
Следва продължение
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.