Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|17 тенденции за 2017 година от Havas PR
Световно признатия тренд спотър Мариан Залцман и екипът на Havas PR представят своята прогноза за идната година, съставена от 17 тенденции, валидни във всяка област на живота – от това, как се храним, обличаме и декорираме дома си, до това как се възприемаме полово, политически и житейски. Ежегодните тенденции на Havas PR “Blowback to the Future: The Trends That Will Shape 2017”, от първото си издание са търсен гид и традиционно четиво за много брадове и рекламисти, които искат да започнат новата година с по-ясни ориентири за хубавото, лошото и грозното, както и настроението на потребителите по света.
„Няколко от тенденциите от доклада за идната година служат като пример за това какви последици могат да имат големи събития като Brexit и изборите в САЩ“, казва Мариан Залцман, CEO на Havas PR North America и автор на доклада. „Във времена на сериозни катаклизми е още по-важно за брандовете, бизнесите и организациите, а и за всички общности, да разпознаят какво се случва, за да могат да подходят и отговорят най-разумно.“
Прогнозираните тенденции на Havas PR от изминали години са се доказали като изключително точни всеки път, включително през 2010 г., когато се възроди движението за добро мозъчно здраве и предполагаемата връзка между мобилните устройства и причиняващите рак агенти. Ето актуалните прогнози.
17 тенденции за 2017 г. са:
1) Градус на кипене: Предсказаният ответен удар не винаги е добър: Хората са много по-мотивирани да се борят срещу това, което не желаят (дали това ще е Airbnb или Доналд Тръмп), отколкото за това, което искат.
2) Силата на ехото: Въпреки че разнообразието и многото прозрения и мнения са само на един клик разстояние, никой вече не слуша хората с различна от популярната гледна точка.
3) Етнографското мислене: Когато е нужна реална информация за човешките нагласи, анкетните проучвания не са заместител на истински близкия контакт с обикновените хора.
4) Д-р Джекил технологии: Във време, в което технологичните евангелисти увеличават възможността иновациите да заместят реалните работници, те рискуват да създадат негативно настроение спрямо иновациите. Мариан Залцман прогнозира, че това ще повлече след себе си икономическа несигурност.
5) Мобилните телефони и заплахата за здравето: С над 2 милиарда души, използващи мобилни устройства в световен мащаб, все повече се засилва движението, готово да проучи заплахите и да излекува заболяванията, които неизменно ще се проявят като следствие от тяхната употреба.
6) Преоткриването на поверителността: Очаквайте изискването за повече поверителност да нараства, в голяма степен в полза на тези брандове и бизнеси, които разбират нуждата от лично пространство и помагат за нейното осъществяване.
7) Scatalogical става Logical: "Менструацията, урината и фекалиите" са част от днешните твърде лични теми, част от медийната диета.
8) Объркани мъже: Голямата тенденция, носеща податливост при мъжете, се базира на безпокойството относно това какво се счита за мъжествено и кой го решава.
9) Объркващите жени: Какво очакват жените сега и какво усещат, че се очаква от тях? Как се адаптират и балансират или пък отхвърлят очакванията, ще формира един неспиращ мътен диалог.
10) Облечени за успеха на Зукерберг: Колкото повече милиардери и технологични звезди носят тениски и дънки, толкова повече ризите и саката остават спомен от отминалия век.
11) Захаросаната конфронтация: Публичния интерес към „чиста“ храна остави по-малко място в нашите диети за „мръсната“ захар.
12) Щастливите „постноядци“: Много пари чакат компаниите, които задоволят апетита на бургер фанатиците, които имат съвест.
13) Неудържимия Е-Tail: Знаейки, че потребителите винаги държат мобилните си устройства включени, търговците ще увеличат използването на маяци (beacons) в магазините, които да подават информация на клиентите за настоящи промоции и оферти, докато те разглеждат артикулите.
14) Бумът на „hygge”: Вечното ни търсене на уют и комфорт с хубава храна, топлина и приятели (датчаните използват термина „hygge”) е може би една от причините защо кампанията „Да направим Америка велика отново“ резонира по такъв начин.
15) Правото на хората да въртят педали: Все повече кметове и техните граждани избират колелата като разумен начин да се справят с проблемното движение, а същото време да тренират.
16) Житейски хакове: Търговците, които създават продукти, проследяващи житейските хакове, ще бъдат едни от най-успешните.
17) (Неуловимата) Красота на опростяването: Тенденцията за търсенето на опростяване набира все по-голяма популярност, макар и често то да е прилагано погрешно. Пример за това е например купуването на книгата на Дейв Бруно „The 100 Thing Challenge“, вместо просто да притежаваме 100 артикула в дома си. А и нека си признаем, това е добра новина за всички търговци.
„Като треднспотър не е нужно да прогнозираш трендове“, казва Залцман. „Трябва да може да предсказваш кои са тенденциите, които произлизат от други тенденции или от неочаквано събитие. Не е нужно да казвам, че управлението на Тръпм ще очертае нашето бъдеще по повече начини, отколкото, който и да е учен може да предвиди.“
Целият доклад може да намерите тук, заедно с докладите от предишните години.
Резюмето от доклада публикуваме със съдействието на Havas Sofiа
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.