Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|27 инструмента за контент маркетинга през 2022 година (инфографика)
Да имаш съдържание и да успееш да изпъкнеш с него е все по-трудно в масивите от информация, пред които всеки потребител се изправя онлайн. Така ще е и през 2022 година, затова екипът на платформата Website Setup събира на едно място онези инструменти, без които контент маркетингът няма да е същият.
Помислете си за следните неща:
- Как да събирате уникални идеи за съдържание?
- Какво би ви помогнало за SEO на съдържанието?
- С какви програми можете да създавате уникални визии към публикациите си?
- Как да промотирате и организирате публикуването на съдържанието?
- Какво ще направи целия процес по-организиран и балансиран?
- Какви аналитични инструменти ще ви помогнат да знаете, че се справяте добре?
- Кои са най-важните показатели, които да следите по отношение на публикуваното съдържание?
Точно 27 инструменти, отговарящи на тези и още въпроси има в следващата инфографика. Вижте!
[[{"fid":"382332","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5544,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.