Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Търси се: Правилната аудитория
Ако един бизнес иска да максимизира успеха на маркетинговите си усилия и продажбите, трябва да започне с определяне на правилната аудитория за това, което има да предложи, споделя за Inc.com журналистът и дигитален консултант Джон Бойтнот. Според него има 3 лесни начина да го направим.
Анализирайте продукта си
Ако вече сте създали продукт,но не сте идентифицирали аудиторията си, продуктът може да ви подскаже какъв е идеалният ви купувач. Започнете с анализиране на продукта и направете списък на характеристиките му. След това, разгледайте ползите от всяка характеристика и проблемите, които тези ползи разрешават.
После направете списък с различните групи от хора, имащи тези проблеми. Първоначално можете да отделяте групи от хора по професия или по възраст, но вероятно ще станете и по-прецизни, мислейки за новите потребители, които може да имат някакви причини да купят продукта ви.
Анализирайте конкуренцията си
Конкуренцията ви също може да ви даде насоки каква е идеалната ви аудитория. Определете три или четири продукта, които могат да се конкурират с вашия. След това разгледайте маркетинговите им стратегии и присъствието им в социалните медии.
Уточнете специфичните групи, които всяка компания таргетира със своите маркетингови съобщения. В някои случаи аудиторията ви може да е същата като тази, която тези други продукти таргетират. Може ви продуктът ви е като другите, но има определени уникални качества.
Оценете настоящата си потребителска база
Много основатели на стартъпи проучват своята потребителска база, за да получат ценна информация за продуктите си. Това работи най-добре, ако продуктът ви се продава. Искате да разберете дали настоящите ви клиенти имат общи характеристики. Това може да включва тяхната възраст, местоположение, професия и други.
Ако нямате достъп до данни за потребителите ви в дълбочина, създайте изследване. Веднъж щом имате информация за клиентите, търсете общи характеристики. Може да определите една или повече различни публики.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.