3 начина (полезно) да загубите контрол над бранда

Дните, в които репутацията е под строгия контрол на една компания или на една отделна личност, свършиха и това е една от последиците на онлайн средата.

Днес брандовете постоянно са част от разговора, независимо дали искат или не. И рядко имат пълния контрол над ситуацията. В своя лекция за TED Тим Леберехт разказва за три големи идеи за приемането на този факт и дори използването му за позитивни цели, от които да извлечете дивиденти.

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Премиерът Желязков: Членството в еврозоната ще ни доближи до европейските стандарти на живот
Румънските пощи инсталират терминали за криптовалута
Геймърите се редят на опашки за пускането на пазара на Nintendo Switch 2, очаква се глобален недостиг
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Времето: Слънчево и горещо, в следобедните часове на места ще превали
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната