3 начина (полезно) да загубите контрол над бранда


Дните, в които репутацията е под строгия контрол на една компания или на една отделна личност, свършиха и това е една от последиците на онлайн средата.

Днес брандовете постоянно са част от разговора, независимо дали искат или не. И рядко имат пълния контрол над ситуацията. В своя лекция за TED Тим Леберехт разказва за три големи идеи за приемането на този факт и дори използването му за позитивни цели, от които да извлечете дивиденти.

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Островът Ташироджима: Царството на котките
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт