3 неща, които маркетолозите трябва оставят в 2020 година

3 неща, които маркетолозите трябва оставят в 2020 година

3 неща, които маркетолозите трябва оставят в 2020 година

Някои неща е добре да си останат в 2020 г. и това се отнася включително за определени практики в социалните медии. След дебюта на филма „Социалната дилема“ на преден план все повече е диалогът за опасността от социалните медии и пристрастяващата им природа. Тази тема е важна, но ние, като потребители и маркетолози в тези платформи, действаме по начин, който може да увеличи нашата зависимост.

Няколко неща маркетолозите трябва да спрат да правят в интернет през новата година, посочва американо-израелският технологичен маркетолог и стартъп съветник Хилел Фулд.

Спрете да добавяте хората в групи или нюзлетъри

Казвал съм го много пъти и започвам да изглеждам като счупен касетофон. Не, не искам да бъда добавен във вашата група във Facebook или WhatsApp. Ако исках, щях да попитам да се присъединя. Казано по друг начин, пуснете ме да вляза, но не ме принуждавайте да го направя.

Това важи за всички платформи и добавянето на някой към група без неговото съгласие е неприятно и неефективно в дългосрочен план.

Спрете да автоматизирате съдържанието си в социалните медии

Постоянно ме питат: „Как да напиша пост и автоматично да го публикувам във всички платформи?“ Отговорът ми е: „Не го прави.“ Всяка платформа има своя собствена природа и специфики кое работи по-добре. Не автоматизирайте съдържанието си.

Ако аудиторията ви е различна в различните платформи, тогава трябва да персонализирате съдържанието, освен това ако хората ви следват в две платформи, виждат абсолютно едно и също съдържание два пъти. Вместо да автоматизирате тези усилия, отделете няколко минути повече за съдържанието.

Спрете да се впускате в продажби и изградете доверие

Ако още някой иска да стане част от мрежата ми в LinkedIn и веднага след като го добавя ми изпрати оферта, чашата ще прелее. Защо първо не изградите малко доверие? Защо не създадете взаимоотношения? Защо изпращате оферта толкова бързо, вместо да инвестирате няколко дена в този човек и след това да действате?

Това е дори отвъд неефективното и когато някой прави това, веднага ще го махна от списъка ми с контакти.

Изводът е, че всичко трябва да се прави със здрав разум, но той все пак не е толкова често срещан, както всички отново и отново сме се убеждавали.

Хилел Фулд, технологичен маркетолог и стартъп съветник, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ