3600 продукта, брандирани с "Тръмп", отпаднаха от онлайн пазара в САЩ

3600 продукта, брандирани с Тръмп, отпаднаха от онлайн пазара в САЩ

След президентските избори, търговци на дребно в САЩ бойкотират продуктите, брандирани като "Тръмп", по името на избрания за държавен глава на страната Доналд Тръмп. В резултат, над 3600 такива продукта са отпаднали от онлайн пазара в Щатите, съобщава Business Insider. Данните са на Шанън Култър - бранс стратег и съосновател на кампанията #GrabYourWallet от октомври 2016 г. 

Кампанията призоваваше потребителите да бойкотират търговците, които продават брандирани "Тръмп" продукти. 

През 2017 г. Nordstrom, която беше в таргета на тази кампания, отказа да продава вече модната линия облекло, обувки и чанти на дъщерята на Доналд Тръмп Иванка. Направи го с мотива за ниски продажби. 

Sears' и Kmarts' също спряха да продават в сайтовете си продукти от "Тръмп" категорията, по-точно от линията на бизнеса на Тръмп с продукти за дома. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Времето: Облачно и дъждовно
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни