3600 продукта, брандирани с "Тръмп", отпаднаха от онлайн пазара в САЩ

3600 продукта, брандирани с Тръмп, отпаднаха от онлайн пазара в САЩ

След президентските избори, търговци на дребно в САЩ бойкотират продуктите, брандирани като "Тръмп", по името на избрания за държавен глава на страната Доналд Тръмп. В резултат, над 3600 такива продукта са отпаднали от онлайн пазара в Щатите, съобщава Business Insider. Данните са на Шанън Култър - бранс стратег и съосновател на кампанията #GrabYourWallet от октомври 2016 г. 

Кампанията призоваваше потребителите да бойкотират търговците, които продават брандирани "Тръмп" продукти. 

През 2017 г. Nordstrom, която беше в таргета на тази кампания, отказа да продава вече модната линия облекло, обувки и чанти на дъщерята на Доналд Тръмп Иванка. Направи го с мотива за ниски продажби. 

Sears' и Kmarts' също спряха да продават в сайтовете си продукти от "Тръмп" категорията, по-точно от линията на бизнеса на Тръмп с продукти за дома. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?
Токсичните хора, които спъват развитието ви в работата
Референдум: Швейцария отхвърли идеята жените да преминават военна служба
На днешната дата, 1 декември. Рождениците днес
Партньорите на OpenAI са натрупали дълг от близо 100 млрд. долара, за да финансират амбициите на стартъпа