Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|4 въпроса за истинския целеви пазар
Как определихте коя е основната ви клиентска база? Отговорът на този въпрос може да бъде ключов за успеха на бизнеса ви… или за неговия крах, пише Дейвид Финкъл за Inc.com.
Като бизнес коуч в продължение на повече от 20 години, той работи с хиляди собственици на бизнес всяка година. Всеки бранд е уникален и предизвикателен по свой начин, но има и много прилики между индустриите. „Когато се срещна с нов собственик на бизнес, винаги моля… да ме преведе през аватара на компанията, за да мога да усетя бизнеса“, разказва Финкъл.
Клиентите му разказват за продуктите и услугите си, за клиентската си база, за демографските ѝ характеристики. Следват и допълнителни въпроси: Как определяте таргет аудиторията си? Базирано ли е това на пазарно проучване или на вътрешно усещане? Самият собственик на бизнеса част ли е от демографията на таргета и води ли се от собствените си пристрастия и чувства?
Ако отговорът на тези въпроси е „да“, то е много вероятно да не познавате клиентската си база толкова добре, колкото си мислите.
Ето кои въпроси според Финкъл задължително трябва да си зададете, когато определяте целевия пазар.
Кой купува продукта ми?
Наистина ли са мъже на възраст между 40 и 60 години или техните партньори извършват покупките? Наистина ли таргетът ви са студенти, или са родителите им? Откъде знаете? Потърсете данни за продажбите си, за да ви помогнат да отговорите на въпроса.
Към кого са насочени посланията ми?
Маркетингът и съдържанието ви изключват ли някои целеви пазари? Наистина ли получавате точна картинка за вашата аудитория, имате ли пристрастия, които позволяват на вашето послание да резонира с част от таргета?
Кой таргетира конкуренцията ми?
Как изглежда клиентската база на конкурентите ви? Различна ли е? Вгледайте се в техните послания, съдържанието, уебсайта им, за да видите какво е възможно да правите по различен от тях начин, така че да разширите клиентската си база.
Как мога да тествам това?
Нека приемем, че след малко проучване сте установили, че таргетирате мъже на възраст между 40 и 60 години, които обичат голф, но по-късно се оказва, че всъщност клиентите ви са жени на възраст между 40 и 50, които купуват подаръци за съпрузите си. Как можете да тествате нови послания, за да достигнете до тази новооткрита аудитория? Можете ли да таргетирате рекламите към тази група потребители и да видите реакцията им?
***
Колкото повече знаете за клиентите и колкото по-обективно гледате на маркетинг стратегията си, толкова по-успешни ще бъдете в дългосрочен план.
Дейвид Финкъл за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
ПР и събития | Advertorial |Проучване: Повечето жени в Германия не се чувстват в безопасност на обществени места
Свят |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Времето: Остава облачно, а на места и с валежи. Жълт код за силен вятър е в сила за 26 области
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Наука и Здраве |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Управлението на онлайн бизнес е трудно, но тези 4 неща ще го улеснят
Маркетинг |На днешната дата, 28 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Луксозните марки засилват присъствието си в Китай, за да възстановят потреблението
Бизнес |Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Общество |Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Свят |ADVERTORIAL
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
						Отвъд клика: Защо лоялността, а не цената, е новото бойно поле в онлайн търговията?
 
						 
                 
                			   
              	 
                       
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.