Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|6 предимства на нишовите индустрии: Част 1
Компаниите, които развиват по-общи маркетинг стратегии, таргетират всички в желанието си да достигнат до по-широки пазари, давайки някаква стойност на всеки потребител. За определени брандове обаче нишовият маркетинг става все по-важен, тъй като се фокусират върху потребностите и предпочитанията на малки сегменти от широките пазари, пише Ракел Милбрукс за Entrepreneur NEXT. Тя представя 6-те предимства на нишовите индустрии.
Наличност на потребителски данни
Таргетирането в нишова индустрия изисква много проучвания, но революцията в сферата на данните даде достъп до редица инструменти, които позволяват това таргетиране. Множеството ценна информация позволи на маркетолозите да са по-прецизни в работата си, включително в създаването на съдържание и насочването на посланията към специфични аудитории, вземайки предвид демографските характеристики, желанията, хобитата, потребностите и локацията им.
По-малко конкуренция = повече потенциал
Здравословното количество конкуренция носи продажби и растеж, но малките бизнеси обикновено срещат повече натиск. Когато конкурентите не удовлетворяват нуждите на една ниша от потребители, там трябва да застанете вие. В тази ситуация компанията ви има възможност да се наложи като лидер.
Изучавайки конкурентите, ще разберете какви са пропуските в индустрията, в която оперирате, така че да ги запълните вие, вместо те.
Специфичен фокус
Анкети, фокус групи, интервюта, проучвания на пазара, тенденциите и т.н. Колкото повече научавате, толкова по-лесно ще успеете да откриете фокуса си.
Например ако искате да се занимавате с недвижими имоти като домакин за краткосрочно отдаване под наем и се насочите към всички, които се интересуват от вашия район, може да изглежда проактивно и изгодно. И все пак, след провеждане на проучване на потребителите, може да откриете, че във вашия град има специфична група хора, да речем, студенти, което ще ви помогне да предложите специална оферта за тях, която важи за един семестър например.
Очаквайте продължение!
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.