Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|6 предимства на нишовите индустрии: Част 2
Компаниите, които развиват по-общи маркетинг стратегии, таргетират всички в желанието си да достигнат до по-широки пазари, давайки някаква стойност на всеки потребител. За определени брандове обаче нишовият маркетинг става все по-важен, тъй като се фокусират върху потребностите и предпочитанията на малки сегменти от широките пазари, пише Ракел Милбрукс за Entrepreneur NEXT.
В първата част от материала стана дума за добрата наличност на данни при таргетиране в нишова индустрия, възможността за запълване на пропуските на конкуренцията и откриването на специфичен фокус. Вижте кои са останалите три предимства.
Автентична видимост
Потребителите обръщат внимание на автентичността и релевантността на брандовете повече от всякога в дигиталното пространство. Брандовете, от своя страна, сега имат достъп до канали с висок трафик, включително социалните медии, за да таргетират потребителите, но създаването на съдържание в малък сегмент на една индустрия може да ги свърже с повече потребители, давайки повече стойност и по-висока перцепция за компанията ви. Правилната стратегия включва осигуряването на видимост и автентичност.
Маркетинг стратегиите ви помагат да разграничите бизнеса си и да определите ефективните комуникационни канали, вместо да се насочвате към всички аудитории и всички канали в бранша.
- Определете ключовите думи за SEO
- Ако установите, че аудиторията ви се ангажира повече в определен социален канал, фокусирайте се основно върху него, преди да продължите към следващите
- Използвайте инструменти, с които да лансирате свое собствено проучване
Експертиза
Бранд перцепцията не се основава само на автентичността и релевантността, но и на експертизата. Компанията ви има възможност да се наложи като лидер в една нишова индустрия, като предостави важни познания, експертиза и повече данни за продуктите и/или услугите, които предлага.
Помислете за вашите любими марки:
- Какво правят изключително добре?
- Каква стойност дават на потребителите?
- Експерти ли са в познанията си за индустрията, в която оперират?
- Качеството, което предоставят, влияе ли на доверието ви към тях?
Използвайте вашите собствени потребителски изживявания, за да оформите вашия собствен лидерски профил в специфичната индустрия, в която сте избрали да развивате бизнеса си.
Има аудитория за всичко
Проучвайки потребителите си, ще достигнете до любопитни открития за интересите, възприятията, потребностите и хобитата им, с което ще създадете и по-ефективна комуникация с тях след това. Къде живее аудиторията ви? Какъв е социално-икономическият ѝ статус? Какви интереси и хобита има? Не пропускайте тези базови въпроси.
Предимствата на нишовите пазари са само началото на потенциалния растеж и успех на компанията ви. Добрата подготовка ще ви помогне да си изоювате напредък и да се наложите като бранд, на който аудиторията няма да сгреши, ако се довери.
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.