6 предимства на нишовите индустрии: Част 2

6 предимства на нишовите индустрии: Част 2

Компаниите, които развиват по-общи маркетинг стратегии, таргетират всички в желанието си да достигнат до по-широки пазари, давайки някаква стойност на всеки потребител. За определени брандове обаче нишовият маркетинг става все по-важен, тъй като се фокусират върху потребностите и предпочитанията на малки сегменти от широките пазари, пише Ракел Милбрукс за Entrepreneur NEXT.

В първата част от материала стана дума за добрата наличност на данни при таргетиране в нишова индустрия, възможността за запълване на пропуските на конкуренцията и откриването на специфичен фокус. Вижте кои са останалите три предимства.

Автентична видимост

Потребителите обръщат внимание на автентичността и релевантността на брандовете повече от всякога в дигиталното пространство. Брандовете, от своя страна, сега имат достъп до канали с висок трафик, включително социалните медии, за да таргетират потребителите, но създаването на съдържание в малък сегмент на една индустрия може да ги свърже с повече потребители, давайки повече стойност и по-висока перцепция за компанията ви. Правилната стратегия включва осигуряването на видимост и автентичност.

Маркетинг стратегиите ви помагат да разграничите бизнеса си и да определите ефективните комуникационни канали, вместо да се насочвате към всички аудитории и всички канали в бранша.

  • Определете ключовите думи за SEO
  • Ако установите, че аудиторията ви се ангажира повече в определен социален канал, фокусирайте се основно върху него, преди да продължите към следващите
  • Използвайте инструменти, с които да лансирате свое собствено проучване

Експертиза

Бранд перцепцията не се основава само на автентичността и релевантността, но и на експертизата. Компанията ви има възможност да се наложи като лидер в една нишова индустрия, като предостави важни познания, експертиза и повече данни за продуктите и/или услугите, които предлага.

Помислете за вашите любими марки:

  • Какво правят изключително добре?
  • Каква стойност дават на потребителите?
  • Експерти ли са в познанията си за индустрията, в която оперират?
  • Качеството, което предоставят, влияе ли на доверието ви към тях?

Използвайте вашите собствени потребителски изживявания, за да оформите вашия собствен лидерски профил в специфичната индустрия, в която сте избрали да развивате бизнеса си.

Има аудитория за всичко

Проучвайки потребителите си, ще достигнете до любопитни открития за интересите, възприятията, потребностите и хобитата им, с което ще създадете и по-ефективна комуникация с тях след това. Къде живее аудиторията ви? Какъв е социално-икономическият ѝ статус? Какви интереси и хобита има? Не пропускайте тези базови въпроси.

Предимствата на нишовите пазари са само началото на потенциалния растеж и успех на компанията ви. Добрата подготовка ще ви помогне да си изоювате напредък и да се наложите като бранд, на който аудиторията няма да сгреши, ако се довери.

По материал на Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
Жива акула на повече от 5 века откриха край Гренландия
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон