6 предимства на нишовите индустрии: Част 2

6 предимства на нишовите индустрии: Част 2

Компаниите, които развиват по-общи маркетинг стратегии, таргетират всички в желанието си да достигнат до по-широки пазари, давайки някаква стойност на всеки потребител. За определени брандове обаче нишовият маркетинг става все по-важен, тъй като се фокусират върху потребностите и предпочитанията на малки сегменти от широките пазари, пише Ракел Милбрукс за Entrepreneur NEXT.

В първата част от материала стана дума за добрата наличност на данни при таргетиране в нишова индустрия, възможността за запълване на пропуските на конкуренцията и откриването на специфичен фокус. Вижте кои са останалите три предимства.

Автентична видимост

Потребителите обръщат внимание на автентичността и релевантността на брандовете повече от всякога в дигиталното пространство. Брандовете, от своя страна, сега имат достъп до канали с висок трафик, включително социалните медии, за да таргетират потребителите, но създаването на съдържание в малък сегмент на една индустрия може да ги свърже с повече потребители, давайки повече стойност и по-висока перцепция за компанията ви. Правилната стратегия включва осигуряването на видимост и автентичност.

Маркетинг стратегиите ви помагат да разграничите бизнеса си и да определите ефективните комуникационни канали, вместо да се насочвате към всички аудитории и всички канали в бранша.

  • Определете ключовите думи за SEO
  • Ако установите, че аудиторията ви се ангажира повече в определен социален канал, фокусирайте се основно върху него, преди да продължите към следващите
  • Използвайте инструменти, с които да лансирате свое собствено проучване

Експертиза

Бранд перцепцията не се основава само на автентичността и релевантността, но и на експертизата. Компанията ви има възможност да се наложи като лидер в една нишова индустрия, като предостави важни познания, експертиза и повече данни за продуктите и/или услугите, които предлага.

Помислете за вашите любими марки:

  • Какво правят изключително добре?
  • Каква стойност дават на потребителите?
  • Експерти ли са в познанията си за индустрията, в която оперират?
  • Качеството, което предоставят, влияе ли на доверието ви към тях?

Използвайте вашите собствени потребителски изживявания, за да оформите вашия собствен лидерски профил в специфичната индустрия, в която сте избрали да развивате бизнеса си.

Има аудитория за всичко

Проучвайки потребителите си, ще достигнете до любопитни открития за интересите, възприятията, потребностите и хобитата им, с което ще създадете и по-ефективна комуникация с тях след това. Къде живее аудиторията ви? Какъв е социално-икономическият ѝ статус? Какви интереси и хобита има? Не пропускайте тези базови въпроси.

Предимствата на нишовите пазари са само началото на потенциалния растеж и успех на компанията ви. Добрата подготовка ще ви помогне да си изоювате напредък и да се наложите като бранд, на който аудиторията няма да сгреши, ако се довери.

По материал на Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ