6 препоръки за успешна инфлуенсър кампания: Част 1

6 препоръки за успешна инфлуенсър кампания: Част 1

Инфлуенсър маркетингът е във вихъра си заради позитивните резултати за рекламодателите при лансирането на нови продукти, напомнянето за старите и увеличаването на информираността за бранда.

Инфлуенсърите са знаменитостите на XXI век и докато традиционните звезди може да имат милиони фенове и последователи онлайн, думата им не тежи толкова, когато става дума за маркетинг.

Всеки бранд се стреми да яхне „вълната“ на трендовете, а онези, които се появяват в профилите на инфлуенсърите, със сигурност успяват.

Ако планирате да го направите през 2021 година, Джон Хол споделя 6 препоръки за успешна инфлуенсър кампания.

Обърнете внимание на новите платформи

Новите социални мрежи винаги се разработват с надеждата и те да грабнат парче от огромното доходоносно пространство. Някои не се задържат за дълго, но други успяват да открият нишата си и да извоюват успех – например TikTok, която от напълно непозната се превърна в попкултурна сензация, грабнала интереса на милиони.

Оглеждайте се за нови платформи, чрез които да намерите нови начини да достигнете до аудиторията си чрез инфлуенсърите, които също се ориентират спрямо аудиторията, когато става дума за присъствието им онлайн.

Кратките видеа са на върха – засега

Освен че трябва да следите кои са актуалните платформи, нужно е да сте наясно и какъв тип съдържание се разполага в тях. Днес кратките видеа са един от най-ефективните медийни формати. Знаейки това, ще можете да се ориентирате по-добре в стратегията си за инфлуенсър маркетинг.

Едно от предимствата на фокусирането върху един конкретен формат е, че помага да определите релевантните за него инфлуенсъри.

Добрите навици побеждават големите обеми

Дейността на инфлуенсърите може да ви каже много за това как би протекла вашата кампания в партньорство с тях.

Не всички имат еднакво ангажирана публика. Погледнете отвъд броя последователи. Постоянен ли е графикът за публикуване на инфлуенсъра? Разчита ли на шаблони в съдържанието си, или е по-автентичен? Ако е непостоянен, вероятно не е надежден избор.

Очаквайте продължение!

По материал на Джон Хол за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ