Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|6 препоръки за успешна инфлуенсър кампания: Част 2
Инфлуенсърите са знаменитостите на XXI век и докато традиционните звезди може да имат милиони фенове и последователи онлайн, думата им не тежи толкова, когато става дума за маркетинг.
Всеки бранд се стреми да яхне „вълната“ на трендовете, а онези, които се появяват в профилите на инфлуенсърите, със сигурност успяват.
Ако планирате да го направите през 2021 година, Джон Хол споделя още 3 препоръки за успешна инфлуенсър кампания, в допълнение към следенето на новите платформи, избора на правилен медиен формат за създаване на съдържание и поглеждането отвъд броя на последователите на инфлуенсърите, към ангажираността на аудиторията им.
Еднаквите се привличат
Какво се надява да получи аудиторията ви от следването на популярните лидери на мнение онлайн? Трябва да отбележите какви потребности имат потребителите ви.
Например 2020-а беше година на много социално недоволство. Така хората се втурнаха към инфлуенсъри с убеждения, подобни на техните собствени. Бъдете наясно с това в какво вярва аудиторията ви и се уверете, че инфлуенсърите, които подбирате, са на същото мнение.
Регулациите нарастват
Социалните медии затрудняват разпространението на органично съдържание, в опит да накарат рекламодателите да отворят портфейлите. Ограниченията за инфлуенсърите не са толкова големи, макар че това може да се промени в хода на търсене на нови потоци от приходи от страна на технологичните компании.
Необходимо е да сте в течение с правилата и разпоредбите на медийните платформи и техните потребители. В крайна сметка знанието е сила.
Взаимоотношенията побеждават партньорствата
Стотици хиляди брандове предоставят продуктите и логата си на инфлуенсърите с надеждата да се слеят с органичното съдържание. Този метод бързо се забелязва от потребителите.
Фокусирайте се върху изграждането на дългосрочни взаимоотношения с инфлуенсърите. Бъдете на разположение, помагайте им да разширяват кръга от последователи, изпращайте им продукти за лична употреба и установете неформална комуникация с тях. Колкото по-добри са взаимоотношенията ви, толкова по-ценни ще бъдат и за вас, и за тях.
По материал на Джон Хол за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.