7 идеи за създаване на изживяване във физически обект: Част 1

7 идеи за създаване на изживяване във физически обект: Част 1

7 идеи за създаване на изживяване във физически обект: Част 1

Да накарате клиентите да се връщат отново и отново във физическия ви обект е важно за изграждането на лоялна база около бизнеса ви. Затова и Джоел Голдстийн, президент на Mr. Checkout Distributors, изтъква 7 начина да изградите около магазина си такова изживяване, че потребителите да искат да ви посетят и следващия път.

Тест преди покупката

Едно от най-добрите неща, които можете да направите, е да позволите на клиентите ви да пробват продукта, преди реално да го притежават. Много магазини вече елиминират тази възможност, но колкото повече позволявате на хората да тестват от първо лице предложенията ви, толкова по-вероятно е да искат да инвестират в тях.

Помагайте им

Хората стават все по-малко достъпни в изпълнения със стрес и належащи задачи живот. Бизнесът се доверява на чатботовете и автоматизацията, което го отдръпва от фокуса върху личното обслужване на клиенти в реалния магазин. Бъдете там лично за клиентите си, накарайте служителите да са на разположение да отговарят на въпроси и да насочват посетителите в правилната посока. Така се увеличава вероятността да ги накарате да се върнат.

Предлагайте удобства

Колкото по-удобно, толкова по добре. Все повече магазини например започват да предлагат продукти за закупуване чрез вендинг машини, по-лесен процес по връщане и опция за безплатно получаване на място от физическия обект на онова, което е закупено онлайн. Ако вече сте изградили присъствие в електронната търговия, предлагайте бърза доставка или други позитиви, свързани с магазина ви.

Потребителите се радват на удобството и на лесните възможности за пазаруване. Бъдете креативни и може да се отличите от конкуренцията.

Обвържете преживяването в магазина с интернет

Ако все още нямате онлайн магазин в допълнение към физическия, трябва да помислите над това. А ако вече имате, уверете се, че постоянно е актуален. Има дейности, които могат да привлекат хора към реалния ви обект? Споделете им го онлайн. Направете и артикулите си достъпни в интернет, за да трупате още продажби.

Очаквайте продължение!

По материал на Джоел Голдстийн за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ