Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 идеи за създаване на изживяване във физически обект: Част 1
Да накарате клиентите да се връщат отново и отново във физическия ви обект е важно за изграждането на лоялна база около бизнеса ви. Затова и Джоел Голдстийн, президент на Mr. Checkout Distributors, изтъква 7 начина да изградите около магазина си такова изживяване, че потребителите да искат да ви посетят и следващия път.
Тест преди покупката
Едно от най-добрите неща, които можете да направите, е да позволите на клиентите ви да пробват продукта, преди реално да го притежават. Много магазини вече елиминират тази възможност, но колкото повече позволявате на хората да тестват от първо лице предложенията ви, толкова по-вероятно е да искат да инвестират в тях.
Помагайте им
Хората стават все по-малко достъпни в изпълнения със стрес и належащи задачи живот. Бизнесът се доверява на чатботовете и автоматизацията, което го отдръпва от фокуса върху личното обслужване на клиенти в реалния магазин. Бъдете там лично за клиентите си, накарайте служителите да са на разположение да отговарят на въпроси и да насочват посетителите в правилната посока. Така се увеличава вероятността да ги накарате да се върнат.
Предлагайте удобства
Колкото по-удобно, толкова по добре. Все повече магазини например започват да предлагат продукти за закупуване чрез вендинг машини, по-лесен процес по връщане и опция за безплатно получаване на място от физическия обект на онова, което е закупено онлайн. Ако вече сте изградили присъствие в електронната търговия, предлагайте бърза доставка или други позитиви, свързани с магазина ви.
Потребителите се радват на удобството и на лесните възможности за пазаруване. Бъдете креативни и може да се отличите от конкуренцията.
Обвържете преживяването в магазина с интернет
Ако все още нямате онлайн магазин в допълнение към физическия, трябва да помислите над това. А ако вече имате, уверете се, че постоянно е актуален. Има дейности, които могат да привлекат хора към реалния ви обект? Споделете им го онлайн. Направете и артикулите си достъпни в интернет, за да трупате още продажби.
Очаквайте продължение!
По материал на Джоел Голдстийн за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Компании |Япония наема Wood Mackenzie за оценка на проекта за втечнен природен газ в Аляска
Енергетика |Марките залагат на възраждане на лукса на модния подиум
Бизнес |Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Политика |Зеленият пипер и зелето поскъпват. Доматите, сиренето и киселото мляко поевтиняват
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Хороскоп |Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Политика |„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Свят |Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Свят |Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
Финанси |Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Свят |За втори път: Карлос Алкарас спечели титлата на Откритото първенство на САЩ по тенис
Спорт |Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Финанси |

Коментари
Няма въведени кометари.