Анатомия на добрия уебсайт

Анатомия на добрия уебсайт

Оформянето на сайта на един бранд не приключва с навигацията, поставянето на логото, визията, мисията и инициативите ви. То е постоянен процес, който изисква бдителност и търсене на начини за постоянно надграждане. Ако сте в самото начало на това надграждане, екипът на WordPress може да ви е полезен със своите основни съвети за изграждане на уебсайт от нулата.

От навигацията до призивите за действие и останалите маркетинг трикове – всичко е в инфографиката!

[[{"fid":"389672","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1998,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ