Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|BAPRA Bright Awards отличи най-добрите ПР агенции и комуникационни проекти
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи 11-тите годишни награди BAPRA Bright Awards на официална церемония под надслов „Енергия за промяна“. В конкурса се състезаваха кампании и проекти, реализирани през последните две години (2019 – 2020 г.). Събитието се състоя в столичния клуб Театро и беше излъчвано онлайн във Facebook на BAPRA Bright Awards.
В тазгодишното издание на конкурса кандидатстваха 141 проекта, а в категория „Агенция на годината“ се бориха 7 претендента. Подадени ентрита имаше във всички категории, с изключение на „Политическа кампания“.
Престижният приз „Агенция на годината“, журито присъди на All Channels Communication Group. Второто място е за M3 Communications Group, а бронзът взе United Partners.
Победителят в специалната категория „Кампания на годината“ е PR Play за проекта „Заедно за повече здраве“. Втората награда бе връчена за кампанията „Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм“, All Channels Communication Group. Третото място си поделиха кампаниите „Старт 5G България“ (D:istinkt) и „National Geographic Bulgaria - Planet or Plastic?“ (All Channels Communication Group).
Победителите бяха определени от 34 международни PR и комуникационни експерти от световна величина. Председател на журито беше Нитин Мантри – президент на The International Communications Consultancy Organisation.
Мантри се включи онлайн в церемонията и поздрави всички участници в конкурса с думите: „Това е първият път, в който съм жури в BAPRA Bright Awards и съм впечатлен от високия стандарт на работа на претендентите в конкурса. Искам много да благодаря и да поздравя цялата комуникационна индустрия за прекрасния начин, по който са се справяли. Въпреки трудностите, ние сме станали малко по-добри хора. Всички станахме посплотени като индустрия и намерихме нови източници на решимост. Заедно ще продължим да работим за едно още по-обещаващо бъдеще“.
„Всички тази вечер сте победители! Поздравявам ви за вашият професионализъм, лидерство, приятелство и човещина, без които никой в тези тежки условия не би могъл да стигне до тук. За мен е чест да съм ваш председател и приятел“, каза Камелия Димитрова, председател на БАПРА за 2021 – 2022 при откриването на церемонията по награждаването.
Представяме ви всички отличени компании и проекти:
Комуникации към крайни потребители:
1-во място: Ракия от плодовете на дипломацията, proof.
2-ро място: #събудисеслед6, proof.
3-то място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group
Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт):
1-во място: National Geographic Bulgaria - Planet or Plastic?, All Channels Communication Group
2-ро място: Премини през трудностите, премини онлайн, proof.
3-то място: Заедно напред, BBDO Group/ Proximity Sofia
Специално събитие или лансиране:
1-во място: Европейската комисия и точната ескейп стая за теб, M3 Communications Group, Inc.
2-ро място: SHELL – форум „Бъдещето на мобилността“, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Онлайн среща на върха на комуникационния форум в Давос, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Портрети от фон дьо тен, proof.
Кампания за корпоративна социална отговорност:
1-во място: Избери любовта, не омразата, proof.
2-ро място: Нестле за живей активно!, APRA Porter Novelli BCG
3-то място: "Национална финансиада" 2020 на Банка ДСК, MSL Publicis Groupe Bulgaria
Комуникации в публичния сектор:
1-во място: GIVE 2 GROW, United Partners
2-ро място: Европейска комисия – #ИмашПраво, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Да преподаваш е яко, PR Point
Инфлуенсър маркетинг кампания:
1-во място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group
2-ро място: Портрети от фон дьо тен, proof.
3-то място: Дигитални скаути, d:istinkt
3-то място: Philips OneBlade Gaming Challenge, All Channels Communication Group
Кампания за работодателска марка:
1-во място: Paysafe 360 виртуален Java лов: Завръщането на изгубения Bit, United Partners
1-во място: Accenture България: Равни в работата, заедно в успеха, Paragraph 42
2-ро място: върни се в България, добра оферта е, proof.
3-то място: Paysafe loves tech, United Partners
3-то място: Kaufland "Разчитайте на нас" кампания за работодателска марка, MSL Publicis Groupe Bulgaria
Вътрешни комуникации:
1-во място: Кампания за вътрешни комуникации на Аурубис България, AMI Communications
2-ро място: Свързаност, която оставя следа: Човешкото лице на корпоративните ценности, Interimage
3-то място: Gilat – Пространство за иновативни идеи, M3 Communications Group, Inc.
Кризисни комуникации:
1-во място: Локхийд Мартин за изтребители F-16 Блок 70, AMI Communications
2-ро място: Старт 5G България, d:istinkt
3-то място: Концесионера на Летище София, AMI Communications
Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел:
1-во място: Как въведохме Digital Office и останахме заедно?, Eurobank Bulgaria AD (Postbank)
2-ро място: Дни на подкрепа 2020, TELUS
3-то място: #YouthEmpowered (GoesDigital), Coca-Cola HBC Bulgaria
Награда за ПР иновации:
1-во място: Spirit Трансформации - COOL библиотеки, HubAhead
2-ро място: премини през трудностите, премини онлайн, proof.
3-то място: IKEA: Балкон Артист, Paragraph 42
„Мениджър нюз“ е сред медийните партньори на наградите. Партниращи организации са Български форум на бизнес лидерите, Българска асоциация на комуникационните агенции, IAB България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.