Билборд отброява обърнатите към него погледи

Билборд отброява обърнатите към него погледи

Убедени в атрактивността на новия автомобил MX-5 RF, от Mazda поставиха в Канада нов високотехнологичен билборд, който отброява погледите на минувачите, обърнали се към него.

Билбордът е изготвен в рамките на кампания от агенция JWT Торонто, разказва блогът за реклама Creative Criminals. Идеята била да се създаде нещо иновативно и ангажиращо вниманието, какъвто е самият рекламиран автомобил, според компанията. 

Билбордът представлява видеостена, монтирана на място с голям трафик от хора, в сърцето на квартал с офиси и седалища на фирми. От JWT били наясно, че в това наситено с интензивно движение място е трудно да се привлече вниманието на хората за дълго, затова заложили на съвсем просто заглавие и технология за броене на погледите. Използвана е комбинация от интелигентен анализ на тълпата и разпознаване на формите на човешки лица. Първо се определя когато някой е в диапазона на билборда, след това с отделни алгоритми се отчита дали този човек си е обърнал главата към скрита в билборда камера. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Джей Ди Ванс намекна за изтегляне на американските войски от Германия поради опасения за свободата на словото 
Безпрецедентно: Тръмп уволни най-висшия американски военен и още петима генерали и адмирали
В Китай откриха нов коронавирус, потенциално заразен за хората
Едно правило, което ще ви помогне да подобрите паметта си
Учени откриха, че ядрото на Земята не е толкова твърдо, колкото са предполагали
Зеленски си е "възвърнал надеждите" за споразумение със САЩ след разговор с Кийт Келог в Киев
Неизвестно за известните: Изобретател от Великобритания видя много пари в праха и боклука
На днешната дата, 22 февруари