Билборд отброява обърнатите към него погледи

Билборд отброява обърнатите към него погледи

Убедени в атрактивността на новия автомобил MX-5 RF, от Mazda поставиха в Канада нов високотехнологичен билборд, който отброява погледите на минувачите, обърнали се към него.

Билбордът е изготвен в рамките на кампания от агенция JWT Торонто, разказва блогът за реклама Creative Criminals. Идеята била да се създаде нещо иновативно и ангажиращо вниманието, какъвто е самият рекламиран автомобил, според компанията. 

Билбордът представлява видеостена, монтирана на място с голям трафик от хора, в сърцето на квартал с офиси и седалища на фирми. От JWT били наясно, че в това наситено с интензивно движение място е трудно да се привлече вниманието на хората за дълго, затова заложили на съвсем просто заглавие и технология за броене на погледите. Използвана е комбинация от интелигентен анализ на тълпата и разпознаване на формите на човешки лица. Първо се определя когато някой е в диапазона на билборда, след това с отделни алгоритми се отчита дали този човек си е обърнал главата към скрита в билборда камера. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
Digital age: Техно пробиви и открития