Билборд отброява обърнатите към него погледи

Билборд отброява обърнатите към него погледи

Убедени в атрактивността на новия автомобил MX-5 RF, от Mazda поставиха в Канада нов високотехнологичен билборд, който отброява погледите на минувачите, обърнали се към него.

Билбордът е изготвен в рамките на кампания от агенция JWT Торонто, разказва блогът за реклама Creative Criminals. Идеята била да се създаде нещо иновативно и ангажиращо вниманието, какъвто е самият рекламиран автомобил, според компанията. 

Билбордът представлява видеостена, монтирана на място с голям трафик от хора, в сърцето на квартал с офиси и седалища на фирми. От JWT били наясно, че в това наситено с интензивно движение място е трудно да се привлече вниманието на хората за дълго, затова заложили на съвсем просто заглавие и технология за броене на погледите. Използвана е комбинация от интелигентен анализ на тълпата и разпознаване на формите на човешки лица. Първо се определя когато някой е в диапазона на билборда, след това с отделни алгоритми се отчита дали този човек си е обърнал главата към скрита в билборда камера. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес