Билборд отброява обърнатите към него погледи

Билборд отброява обърнатите към него погледи

Убедени в атрактивността на новия автомобил MX-5 RF, от Mazda поставиха в Канада нов високотехнологичен билборд, който отброява погледите на минувачите, обърнали се към него.

Билбордът е изготвен в рамките на кампания от агенция JWT Торонто, разказва блогът за реклама Creative Criminals. Идеята била да се създаде нещо иновативно и ангажиращо вниманието, какъвто е самият рекламиран автомобил, според компанията. 

Билбордът представлява видеостена, монтирана на място с голям трафик от хора, в сърцето на квартал с офиси и седалища на фирми. От JWT били наясно, че в това наситено с интензивно движение място е трудно да се привлече вниманието на хората за дълго, затова заложили на съвсем просто заглавие и технология за броене на погледите. Използвана е комбинация от интелигентен анализ на тълпата и разпознаване на формите на човешки лица. Първо се определя когато някой е в диапазона на билборда, след това с отделни алгоритми се отчита дали този човек си е обърнал главата към скрита в билборда камера. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Саудитска Арабия позволява на богати чужденци да си купуват алкохол
Има 7 вида почивка. От кой тип се нуждаете?
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Времето в сряда: Вятърът отслабва, на места ще има мъгли