Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Брандовете, които не успяват да спечелят милениалите
Те са били водещи в сегмента си в продължение на десетилетия, но една от най-желаните групи днес, тази на милениалите, им се изплъзва, защото просто не е заинтересована от тях. Това безразличие създава възможности за други брандове, които могат да дръпнат едни гърди напред на конкурентната писта, смята Рон Торосян, главен изпълнителен директор на пиар фирмата 5wpr, за PR Daily. Вижте 5 от имената, които не са сред фаворитите на съвременните консуматори.
Диетичното Pepsi
Тази безалкохолна напитка, която се появява в резултат на войните с Coca-Cola през 80-те години на миналия век, присъства в домовете на милиони хора в края на хилядолетието. Продажбите обаче рязко се сринаха, което накара някои магазини да изтеглят диетичната вариация от рафтовете. Първоначалната промяна беше свързана с опасения за изкуствени подсладители, а тенденцията загива сред милениалите, които са по-заинтересовани от други напитки.
Victoria’s Secret
Марката почти изчезна от потребителското съзнание след няколко катастрофални години на продажби и промени в отношението към клиентите. Търговските центрове се откроиха като концепция, но не това уби Victoria’s Secret. Поредица от пиар трудности и промени в нагласите раздвижиха пазара, докато брандът избра да се опита да бъде това, което винаги е бил. Недостатъчно хора искаха именно това, така че се наложи компанията да затвори стотици магазини и дори да прекрати традиционните си модни ревюта.
Harley Davidson
Докато все още се смята за водеща икона на американския дух с голямата си и отдадена фен база, по-младото поколение не купува просто марката или начина на живот. Веднъж пуснати на пазара като начин човек да вкуси свободата на живот отвъд закона, моторите Harley се превърнаха в символ на статус и уикенд пътешествия за „бейбибумърите“ и поколението X. Най-общо казано, милениалите разглеждат цялата транспортна индустрия в различна светлина, умствена нагласа, която позволи на компании като Uber и Lyft да бележат скок.
Crocs
Къмпингуващите и градинарите обичаха тези обувки, но стилът им не пасва на по-младите потребители. Първоначално марката издържа на предизвикателства като факта, че обувките са „вредни за краката“, но не успя да се справи с наводнения пазар.
iPod
Много милениали не си спомнят момента на анонсирането на iPod-а, когато музикалните фенове бяха изумени колко много песни могат да носят в джоба си. И докато по-възрастните милениали и по-младите потребители от поколението X все още използват това устройство, не важи същото за тези, които израснаха в дигиталните медии.
Докато тези тенденции не са добри новини за тези марки, акционерите имат надежда, че някои промени в посланията, пиара и маркетинга, както и в позиционирането, могат да дадат на позабравените компании нов живот.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.