Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - IV

Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - IV

Светът на рекламата е насочил поглед към най-известния си конкурс за годината - международния рекламен фестивал в Кан, Франция, Cannes Lions. 

Тази година събитието се провежда от 17 до 24 юни. Както винаги, на него ще бъдат показани и отличени от международно жури най-оригиналните, красиви, ефективни или високотехнологични рекламни инициативи от държавите.

Някои от тях станаха "вирусно" популярни в мрежата. Други имат силен отзвук на локално ниво. 

Авторите на онлайн изданието за маркетинг Adweek подбират в списък най-вероятните претенденти за престижните призове в Кан Златен, Сребърен и Бронзов лъв. Това са едни от най-добрите реклами от света за последната година. За много от тях сме ви разказвали в рубриката за маркетинг на сайта ни.

Гледали ли сте... ?

.................

"Evan" - един потресаващ рекламен филм със скрито послание, от агенция BBDO Ню Йорк. В по-голямата част от видеото от 2:30 минути се разказва за романтична история между ученици, докато не става ясно в края, че това е много запомняща се реклама със социално послание, същински шедьовър, който ще се състезава в категорията "Филм" в Кан. 

 

..............

"Time is Precious" на Nike, от агенция Wieden + Kennedy Портланд. Тази умна, съставена само от текст и говор, интензивна кампания с видео от 1 минута окуражава зрителите да се отлепят от екраните - на телевизионни програми, филми, социални мрежи, и да излязат навън, в реалния свят, за да потичат. Изпълнението е смятано за перфектно от рекламна гледна точка. Агенция W+K е създател на много от рекламните блокбъстъри на Nike. 

 

..........................

"Serena Williams’ Match Point" - това бе реклама на Gatorade в социалната мрежа за тийнейджъри Snapchat, от агенция TBWA\Chiat Day Лос Анджелис. Създадена бе първата видео игра в приложението Snapchat. Тя имаше 22 нива, всяко представено от титли, които тенисистката Серина Уилямс е печелила в Големия шлем. Имайки предвид, че историите в тази социална мрежа изчезват, кампанията с играта постигна забележителна степен на ангажиране - средно по 3 минути на играч - време, което е същинска вечност за Snapchat. 

.............

"Smell ‘Em Who’s Boss" - луда реклама на Old Spice, от агенция Wieden + Kennedy Портланд. Актьорите Томас Баудоин и Алберто Карденас участваха в тази кампания за мъже, която спечели внимание. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ