Бързата реакция при природно бедствие

Бързата реакция при природно бедствие

В новинарския поток влизат нови и нови заглавия за урагани, наводнения и горски пожари, които преобръщат живота на хиляди хора. Като собственик на бизнес всеки има отговорността да решава кога да спре работа и как да осигури на служителите си безопасност и информираност по време на криза.

Амрита Калид разкрива няколко инструменти, които могат да помогнат на брандовете да реагират на природни бедствия.

Създайте група за спешни случаи в WhatsApp

Спиране на тока или интернета може да попречи на служителите да имат достъп до имейлите си. Създайте група в WhatsApp, Signal, Telegram или друго приложение за криптирана комуникация. подобни платформи позволяват на потребителите да изпращат и получават съобщения, използвайки Wi-Fi или мобилни данни. Например при земетресенията в Пуерто Рико от януари 2020 г. мнозина останаха свързани благодарение на мобилната мрежа. Разбира се, има вероятност за едновременен срив в нея и в интернет връзката, но група в подобна платформа дава допълнителна сигурност.

Освен това при бедствия някои доставчици на интернет създават горещи точки с безплатна Wi-Fi връзка.

Конкретно в Пуерто Рико благодарение на услугата за споделяне на локация в реално време в WhatsApp някои хора в неизвестност бяха намерени по-лесно. Много компании вече използват WhatsApp и други приложения за своята вътрешна комуникация.

Помислете за устройства за свързаност с ниска земна орбита

Сателитния интернет все още е далеч от реализация, но технологията за свързаност чрез ниска земна орбита (LEO) ще стане по-евтина и достъпна в близкото бъдеще. Наскоро се появиха слухове, че новият iPhone на Apple ще има такава функция, което ще позволи на потребителите да изпращат и получават съобщения чрез сателитен интернет, когато 4G и 5G мрежите не са достъпни.

Друга опция е да осигурите сателитен интернет на служителите си в техните домове. Някои доставчици имат специални оферти за бизнес клиенти.

Информирайте потребителите чрез социалните мрежи

Ако вече сте изградили активно присъствие в социалните мрежи, тези канали могат да бъдат от полза при затваряне или промяна в работното време. При природни бедствия е много вероятно така или иначе потребителите ви да сърфират в социалните мрежи в търсене на новини за обстановката. Уверете се, че постът ви няма да се изгуби в потока, като например използвате името на бедствието като хаштаг в текста към публикацията. Уверете се също, че ще уведомите хората, когато бизнесът ви отново заработи нормално.

По материал на Амрита Калид за Inc

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ