Бързият път на бранда в TikTok

Бързият път на бранда в TikTok

Бързият път на бранда в TikTok

Ако искате да добавите TikTok към дигиталния си маркетинг микс, първо трябва да помислите какво е най-добре за продукта ви. Ключът към успеха в платформата е в това да произведете такова съдържание, което изглежда като останалите клипове, тъй като промоционалните реклами са по-малко ефикасни в приложението, пише Social Media Today.

За да максимизирате тези усилия, от TikTok сами споделят шестте най-ефективни промоционални техники, базирани на прилаганите в приложението бранд подходи.

Историята на продукта ви

Запитайте се каква е историята на продукта, бранда или услугата, която промотирате. Какво ви вдъхнови да стартирате бизнеса? Каква стойност носи? Отговаряйки на това, можете да създадете история, която свързва бизнеса с аудиторията чрез неговата предистория.

Резултатите са първи

Потребителите искат да знаят и виждат какво трябва да очакват. Покажете им какво може да се случи като финален резултат, а след това действайте отзад напред, за да създадете инструкции за това как се стига до този финален резултат. Този подход нови вълнение от началото и генерира висока ангажираност чрез съдържанието.

Семпли действия

Предайте идеята за бранда си по прост и стегнат начин. Разкажете за бизнеса си така, сякаш го правите за първи път. Фокусирайте се над това какво продавате, как се използва то и колко релевантно е за аудиторията ви.

Стъпка по стъпка

Мислете за достъпността на продукта ви. Вникнете в лесните стъпки на употребата, използвайки кратки заглавия и ключови визии, които да предадат процеса на употреба с ясно послание.

Влезте в рутината

Покажете колко лесно е брандът ви да се превърне в начин на живот. Подчертайте употребата на продукта или услугата ви през ежедневието на хората, като го показвате в различна среда.

Лесно, бързо и надеждно

Направете продукта си да изглежда лесен за достигане, използване или купуване. Покажете го като нещо достъпно за всички. Използвайте активи, които показват колко бързо един човек може да се сдобие с това, което създава вашият бранд.

За още препоръки по всяка една от точките вижте и следващата инфографика!

[[{"fid":"379228","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2844,"width":960,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ