Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|bTV Media Group отчита високи резултати през първата половина на 2017 г.
Първото шестмесечие на 2017 г. донесе добри резултати за bTV Media Group, съобщават от телевизията.
Още в първия месец на новата година bTV отчита двойна разлика със следващия по гледаемост канал Нова, посочват медийни данни. Възходящата тенденция се е запазила през целия пролетен телевизионен сезон, сочат данните на ГАРБ - единствената пийпълметрична агенция, преминала независим одит.
Новините с най-висока степен на доверие – bTV Новините (47,1%, А4+), в комбинация със специаления бленд от впечатляващи и доказани формати и сериали – MasterChef (41,1%, А4+), „Гласът на България”(47,4%, А4+), „Столичани в повече”(34,3%, А4+), „Комиците и приятели”(39,2%, А4+), „Бригада Нов дом” (42,7%, А4+), „Смени жената”(42,7%, А4+) и „Твоят мой живот” (47,4%, A4+), затвърждават водещата позиция на bTV в праймтайма.
За първото шестмесечие на 2017 г. bTV постига 41.6% среден аудиторен дял в своя праймтайм (All, 4+) и 36% при активните зрители. Гледаемостта на bTV се запазва изключително висока и през целия ден, когато програмното съдържание на медиата е проследено от средно 38.1% от цялата телевизионна аудитория и 32.6% от зрителите на възраст 18-49.
Силното програмно и ексклузивно съдържание в тематичните канали на bTV Media Group, съчетани с най-доброто от родните програми, световните формати, филми и сериали по bTV отрежда високи позиции на медийната група на българския пазар. За първото шестмесечие на 2017 г. компанията привлича близо 50% от цялата телевизионна аудитория в праймтайма, а среднодневният аудиторен дял достига до 45.3% от всички зрители. При активните и млади зрители богатата програма в телевизионните канали на bTV Media Group достига до близо 47% от аудиторията в най-гледаното телевизионно време.
bTV Action бележи традиционно едни от най-високите резултати най-вече по отношение на спортното съдържание на телевизията. Финалът в УЕФА Шампионска лига отрежда на канала първо място в съответния часовия интервал на 3 юни 2017г. (590 000 души, А4+). Подобен успех отбелязва и благотворителният мач All Star, организиран от Димитър Бербатов и излъчен на 14 юли.
Филмовият канал bTV Cinema е най-гледаният тематичен канал в България в праймтайма за първата половина на 2017 г., със среден аудиторен дял 4,1% при зрителите на възраст 18-49 г. Разликата между неговия дял и този на конкурентния Кино Нова е над 50%. Каналът има 34% увеличение на дела в сравнение със същия период на миналата година (18-49), отбелязват от bTV.
bTV Comedy пък е каналът с най-висок среднодневен аудиторен дял през първото полугодие на 2017 г.- 3.3%, като отчита 24% увеличение на дела си спрямо същия период на 2016 г. Телевизия RING, където свободно могат да бъдат гледани Италианската футболна серия А, Купата на краля, Купата на Италия, както и ММА двубои, достига до над 12% от мъжката аудитория на възраст 18-34.
За успеха на bTV Media Group на българския пазар голяма роля имат и дигиталните платформи в портфолиото на компанията. Съдържанието на общо 8 онлайн медийни платформи привлича общо 1 500 хил. потребители на месечна база. Според данни на Gemius за първото шестмесечие на 2017 г. сайтът btv.bg отчита увеличени на уникалните посетители с 13% спрямо същия период на 2016 г. Мобилно приложение на bTV Новините, отличено с награда за най-добро новинарско приложение на Webit 2017, е сред причините за нарастващата популярност на новинарската платформа на bTV Media Group. Най-голямо е увеличението на уникалните посетители на платформата btvplus.bg – близо 8 пъти, на която феновете могат да гледат безплатно любимите си програми до 7 дни след излъчването им в ефир.
Българските радиа, част от bTV Radio Group, също могат да се похвалят с увеличение на своята аудитория и налагането си като любими на слушателите станции. Средномесечният обхват на bTV Radio Group за периода януари-май 2017 е бил 1 600 000 души, което е с 10% повече от същия период на 2016 г., когато среднодневната аудитория достига до 1 450 000 души.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.