Привлечете внимание, убедете ги да действат: Част 2

Привлечете внимание, убедете ги да действат: Част 2

Привлечете внимание, убедете ги да действат: Част 2

Убедителният рекламен текст може да бъде от полза за вашия бизнес в много ситуации. Това може да ви помогне да спечелите повече конверсии на целева страница на вашия уебсайт. Може да направи кампанията ви с директни имейли по-ефективна. Може да ви помогне да спечелите обратно клиент, докато е на ръба да анулира абонамента си.

Какво точно прави един текст убедителен за публиката? И как можете да го постигнете? В първата част от материала стана дума за способите за привличане на вниманието на потребителите – първата стъпка към убеждаването.

Доверие

Изграждането на доверие само с един рекламен текст е трудно, тъй като много зависи от репутацията на марката. Все пак можете да подобрите доверието с:

Автентичност. Хората искат автентичност. Ако ще пишете като всяка друга компания или ако пишете отегчителни, познати фрази, хората няма да ви вземат насериозно. Покажете своята личност и бъдете честни.

Авторитет. Ще стимулирате повече доверие, ако можете да демонстрирате повече авторитет и знания по темата. Какво можете да кажете, за да убедите хората, че знаете какво говорите или че науката е на ваша страна?

Други сигнали на доверие. Споменаването на марки, с които сте работили в миналото, описанието на вашите партньори или отбелязването на опита на екипа може да ви помогне тук.

Убедете аудиторията да действа

Простота на действията. Не забравяйте, че хората не задържат много вниманието си и търпението им има граници. Ако искате да направят нещо, трябва да е бързо и просто. Вашите формуляри трябва да имат само няколко полета, а заявките да могат да се извършват незабавно.

Думи, предизвикващи действие. Ще получите повече конверсии, ако използвате силни думи и команди за действие. Например кажете „Спестете 500 долара, като попълните този формуляр“ вместо „Знаете ли, че можете да спестите 500 долара? Всичко, което трябва да направите, е да попълните този формуляр.“

Логични ползи. Въпреки че повечето от нас вземат ирационални решения, това може да помогне да се обяснят логическите ползи от предприемането на действия.

Спешност. Борете се с постоянните възможности за отлагане на действия във времето (т.нар. прокрастинация), като подчертавате ограниченото време на една оферта, която предлагате.

***

Убеждението не е съвършена наука. Дори ако следвате всички препоръки, описани в този материал, има шанс вашият рекламен текст да не бъде убедителен за целевата ви аудитория. Продължавайте да изучавате нюансите на вашия целеви пазар и да експериментирате с нови техники. В крайна сметка ще намерите правилния баланс.

По материал на Тимъти Картър за Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ