Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ребранд или не?
Ребрандирането може да се окаже изключително предизвикателен и опасен процес – попитайте някой от Hershey или Airbnb. И двете компании – едно старо и едно младо куче – наскоро разбраха по трудния начин, че един успешен ребранд означава много повече от просто промяна на логото и надежда всичко да мине добре.
Преди да поемете този риск, е важно сериозно да помислите дали въобще нещо трябва да се променя. Ако има изменения в таргет аудиторията ви във времето, е умно решение да се измените заедно с нея. Или пък, ако конкуренцията ви е взела голяма част от пазарния дял, ребрандингът може да ви спаси.
За да решите дали тази стъпка ще си струва, разгледайте следващата инфографика, която отбелязва 8-те най-важни правила, както и няколко примера за успешни и не толкова успешни ребранда, споделени от Ким Шендроу за Entrepreneur.com.
[[{"fid":"358575","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":8647,"width":770,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.