Ребранд или не?

Ребранд или не?

Ребрандирането може да се окаже изключително предизвикателен и опасен процес – попитайте някой от Hershey или Airbnb. И двете компании – едно старо и едно младо куче – наскоро разбраха по трудния начин, че един успешен ребранд означава много повече от просто промяна на логото и надежда всичко да мине добре.

Преди да поемете този риск, е важно сериозно да помислите дали въобще нещо трябва да се променя. Ако има изменения в таргет аудиторията ви във времето, е умно решение да се измените заедно с нея. Или пък, ако конкуренцията ви е взела голяма част от пазарния дял, ребрандингът може да ви спаси.

За да решите дали тази стъпка ще си струва, разгледайте следващата инфографика, която отбелязва 8-те най-важни правила, както и няколко примера за успешни и не толкова успешни ребранда, споделени от Ким Шендроу за Entrepreneur.com.

[[{"fid":"358575","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":8647,"width":770,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ