Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да започнем от нулата - Част 2
Monumental Marketing е британска агенция, създадена от предприемача Джейми Лав и фокусирана върху подпомагането на клиентите си в разрастването им чрез дигитални и пиар решения. Текстът е от блога на агенцията и е публикуван със съгласието на екипа.
В първата част разказахме какво е бранд и кои са важните стъпки за създаването му. Сега следва да бъдат разгледани важните елементи и цялостното позициониране в социалните медии.
Важните елементи за бранда
Сега е време да помислите за визията, мисията и целите на бранда си. Той не само ви позволява да ги комуникирате с потребителите, но и по-добре да бъдат разбрани те вътре в самата компания.
Ето няколко важни елемента, които да обмислите, когато създавате марката си:
- Кохезия
Брандът трябва да е постоянен, за да поддържа потребителската лоялност. Според данни на платформата Yotpo 36.5% от потребителите ще похарчат повече за стоки и услуги, ако са лоялни на бранда, който ги предлага. Ако някой усети продуктите ви близки, ще е по-склонен да се довери да похарчи повече пари.
Когато изграждате марката си, трябва да сте сигурни, че всичко функционира в едно цяло. Това ще се отрази на уебсайта, социалните медии, рекламата, логата, онлайн съдържанието. Определете няколко важни за вас точки и базови естетични решения за дизайна в процеса на изграждане на марката. Докато 95% от организациите имат установени бранд насоки, само четвърт от тях ги прилагат последователно, сочи проучване на Lucidpress. Силните основи ще ви позволят да преодолеете конкурентите, които изостват.
- Определяне на таргет пазара
Как се възприема брандът ви е важно само за специфична група, от която той зависи. За луксозните марки например трябва да бъде достигната определена ниша от пазара. Това е така, защото чувството за ексклузивност е важно за някои компании и осигурява високата им репутация.
Трябва да проверявате и конкурентите си. Всички знаем, че не е здравословно да правим много сравнения, но е важно да знаете срещу кой заставате. Може да установите, че има ниша, която те пренебрегват, или пък че някой друг бранд е пренаситил пазара със себе си и състезанието с тях би било загуба на време.
Да разберете защо конкретна демографска група има нужда от стоката или услугата ви не е по-малко съществено. Помислете за възрастта, местоположението, пола, нивото на доходите, на образованието, етническия произход и др. Всичко това ще помогне да приспособите марката си.
Брандингът и социалните медии
В днешния силно дигитализиран свят един от основните канали, чрез които можем да се наложим, са социалните медии. Като маркетинг агенция, и ние можем да отбележим колко важно е това. Дигиталните платформи предоставят възможност да достигате до таргетирани аудитории със съдържание, което може да засили брандинга ви.
Промотирането на бизнеса ви ще бъде много по-ефективно, когато знаете кои сегменти е най-вероятно да ви донесат стойностни клиенти.
Социални медии като Instagram са силно визуални, което ви дава шанс да заложите на естетиката на бранда. Лога, цветови схеми и продуктов дизайн очертават онлайн присъствието ви и ви правят познат хъб за взаимодействие. Същото важи за Twitter, който е текстово базиран. Данни на компанията SEMrush показват, че 65% от потребителите се чувстват емоционално свързани с брандовете, когато усещат грижата им. Затова и писмената комуникация продължава да е важна.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.