Дигитални трендове за маркетолозите през 2022 година

Дигитални трендове за маркетолозите през 2022 година

Новата година едва сега започва, а същото важи и за маркетинг тенденциите в нея. Кое в дигиталното пространство да имате предвид, когато подготвяте кампаниите си?

Отговор дават от екипа на платформата Red Website Design в своята инфографика. Според тях брандовете трябва да се фокусират върху търсене на възможности за развитие в метавселената, да залагат на инфлуенсър маркетинга, който очаква растеж, както и да дават добро потребителско изживяване. Вижте и останалите препоръки!

[[{"fid":"386759","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":13622,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как се променят правилата за платеното паркиране в София?
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
Шокиращи цени на месото отказват от щандовете и от гиросите купувачите в Гърция
Диамантена брошка, изгубена от Наполеон при бягството му от Ватерло, се продаде за 4,4 милиона долара
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Парлментът отхвърли ветото на президента върху промените, свързани с особения управител в "Лукойл"