Дигитални трендове за маркетолозите през 2022 година

Дигитални трендове за маркетолозите през 2022 година

Новата година едва сега започва, а същото важи и за маркетинг тенденциите в нея. Кое в дигиталното пространство да имате предвид, когато подготвяте кампаниите си?

Отговор дават от екипа на платформата Red Website Design в своята инфографика. Според тях брандовете трябва да се фокусират върху търсене на възможности за развитие в метавселената, да залагат на инфлуенсър маркетинга, който очаква растеж, както и да дават добро потребителско изживяване. Вижте и останалите препоръки!

[[{"fid":"386759","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":13622,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
95% от бизнесите се провалят в едно нещо. Поправете го преди да ви струва скъпо!
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините
Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание