Изненада и наслада

Изненада и наслада

Хората обичат да говорят за добрите преживявания. В крайна сметка, когато наистина се наслаждаваме на нещо, в природата ни е да искаме да го споделим с другите.

Целта на брандовете винаги трябва да бъде предоставяне на толкова страхотно изживяване, че клиентите да станат говорещи билбордове за услугата, която предоставяте, смята Брайън Бъфини в своя публикация за Entrepreneur.

Трябва да направите всичко по силите си, за да превърнете потребителите в ентусиазирани посланици, които ще ви препоръчват, помагайки на бранда ви да стане солиден. Ето как можете да започнете да създавате връзки с клиентите.

На върха

Ако искате клиентите ви автоматично да ви асоциират със страхотно изживяване и първокласно обслужване, трябва постоянно да поддържате връзка, да предоставяте примерни грижи и да създавате силно чувство за общност. Наистина ефективен начин да направите това е да предоставите ценни неща, които биха могли да намерят за полезни, като например информативни пазарни актуализации или просто добри съвети за добър начин на живот.

Изненада и наслада

Дори и в технологично напредналия свят има човешки елемент в бизнеса, който никога не може да бъде подценен. Хората жадуват за истинско свързване сега повече от всякога и в нашето често забързано общество мощният начин да се свържете наистина с някого е да го изненадате и зарадвате.

Една лична бележка е приятен и ефективен начин да направите деня на някого по-добър – в края на краищата кой няма да се зарадва да получи персонализиран пост в пощата вместо сметка за плащане? Тези жестове са предназначени да покажат на вашите топ клиенти, че мислите за тях, но те никога не трябва да се усещат като натоварващи или фалшиви. Уверете се, че сте абсолютно автентични във всяка комуникация.

Радвайте се на клиентите

Вашата база данни не е просто списък с имена, телефонни номера и адреси – това е съкровище от взаимоотношения, които трябва да бъдат подхранвани. Забавен начин да накарате клиентите си да се почувстват ценни и част от по-голяма общност е да ги съберете заедно, за да празнуват на парти. Просто съберете вашите топ клиенти заедно, за да им благодарите и да се насладите на компанията им. Дори и да не можете да се срещнете лично, има много забавни начини, по които можете да се свържете онлайн и да създадете общност от съмишленици.

Искайте препоръки

Ако обслужвате клиентите си на най-високо ниво, те с нетърпение ще кажат на другите в техния кръг. Мълвата ще се разпространи, препоръките ще се сипят и ще станете известни като бранд, с който може да се прави бизнес.

Важно е обаче да запомните, че не трябва да се страхувате да напомняте на клиентите си, че никога не сте твърде заети за техните препоръки. Когато надхвърлите очакванията на клиентите, печелите правото да поискате те да обмислят да ви препоръчат на други хора.

***

Колкото по-последователно показвате високото ниво на грижи, които предоставяте, толкова повече клиентите ви ще свързват името ви с изключително обслужване. Когато докажете, че сте надеждни, отлични в това, което правите, както и че могат да ви се доверят, клиентите стават като мегафони, нетърпеливи да разкажат на други хора за положителните изживявания, които са имали с вас. В резултат на това те ентусиазирано и щастливо ви препоръчват, което означава, че обхватът на бранда ви ще се увеличи, бизнесът ви ще расте, а вие ще живеете по-добър живот.

Брайън Бъфини, основател и председател на Buffini & Company, за Entrepreneur

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ