Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Добрите и лошите инфлуенсъри
Терминът „инфлуенсър“ се третира едновременно и като добра, и като лоша титла, в зависимост от това кого питате. Стереотипните инфлуенсъри в социалните медии провокират потребителите с начина си на живот, безупречните снимки и чувството си за удовлетворение. И докато някои извръщат очи от тях, възходът им в рекламата е очевиден.
Според проучване на компанията за маркетингова прозрачност Cheq рекламирането с инфлуенсъри ще достигне 8.5 млрд. долара към края на 2019 година. Марките разчитат едновременно на потенциала на знаменитостите и на инфлуенсърите, за да постигнат своите интереси.
Неистината уби Instagram звездите
Когато хората си мислят за инфлуенсъри, обикновено си представят популярните, достигнали над 1 млн. последователи, или пък макро и средните инфлуенсъри със своите от 100 хил. до 1 млн. последователи. Техните имена имат огромно значение за света на маркетинга и могат да спечелят от няколко стотин до почти милиони долари само за една публикация. Човек разбира, че са стигнали върха, когато създадат собствена линия продукти в дадена индустрия, освобождавайки се от това да разчитат само на платените партньорства.
Независимо колко добре изглежда всичко, една публикация в Instagram среща големи трудности в ангажирането на потребителите, предвид препълнения със спонсорства фийд.
Освен това, въпреки че микро- и наноинфлуенсърите имат по-малко последователи, автентичността на тяхното съдържание може да донесе по-висок процент ангажирания и по-добра възвръщаемост на инвестициите за брандовете. Но както и по-големите акаунти, с времето тази автентичност си отива, принуждавайки бизнесът да преосмисля как да използва възможностите на дигиталните платформи.
Инфлуенсърите се адаптират към промените
От години за социалните платформи е стандарт да измерват и показват нашите ангажирания с генерираното потребителско съдържание. Колкото повече харесвания, преглеждания и реакции получи един спонсориран пост, толкова повече се увеличава неговото одобрение.
Instagram вече премахна харесванията в някои региони на света, YouTube започна да показва с абревиатура броя последователи, а други платформи експериментират с премахването на някои свои инструменти. Основната цел е да се подпомогне грешното потребителско възприятие, че едно съдържание си струва да бъде споделено, ако се радва на повече харесвания от друго. Тази количествена мярка се появява в мрежата под няколко форми, която променя представите.
По материал на Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.