Доверието в бранда


Средностатистическият служител има 10 пъти повече последователи в социалните медии, отколкото компанията, за която работи. Иновациите продължават да подобряват бизнес средата, корпорациите се обърнаха към личния брандинг, за да изградят доверие с потребителите.

В своята увлекателна и проницателна TED лекция експертът в тази област, д-р Талая Уолър, разказва за силата, която се отприщва, когато корпорации и потребители разработват марки, които са автентични и лични. Д-р Уолър е всепризнат маркетолог и международен лектор, чиято мисия е да помогне на лидерите да споделят историята си, да използват опита си и да окажат положително въздействие в обществото.

Като основател и изпълнителен директор на Waller & Company, тя работи с ръководители, предприемачи и общественици от различни индустрии в САЩ и чужбина, за да развие информираност и доверие в брандовете им. Ето какво разказва тя за бъдещето на брандинга.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация