Доверието в бранда


Средностатистическият служител има 10 пъти повече последователи в социалните медии, отколкото компанията, за която работи. Иновациите продължават да подобряват бизнес средата, корпорациите се обърнаха към личния брандинг, за да изградят доверие с потребителите.

В своята увлекателна и проницателна TED лекция експертът в тази област, д-р Талая Уолър, разказва за силата, която се отприщва, когато корпорации и потребители разработват марки, които са автентични и лични. Д-р Уолър е всепризнат маркетолог и международен лектор, чиято мисия е да помогне на лидерите да споделят историята си, да използват опита си и да окажат положително въздействие в обществото.

Като основател и изпълнителен директор на Waller & Company, тя работи с ръководители, предприемачи и общественици от различни индустрии в САЩ и чужбина, за да развие информираност и доверие в брандовете им. Ето какво разказва тя за бъдещето на брандинга.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие