Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Доверието в бранда
Средностатистическият служител има 10 пъти повече последователи в социалните медии, отколкото компанията, за която работи. Иновациите продължават да подобряват бизнес средата, корпорациите се обърнаха към личния брандинг, за да изградят доверие с потребителите.
В своята увлекателна и проницателна TED лекция експертът в тази област, д-р Талая Уолър, разказва за силата, която се отприщва, когато корпорации и потребители разработват марки, които са автентични и лични. Д-р Уолър е всепризнат маркетолог и международен лектор, чиято мисия е да помогне на лидерите да споделят историята си, да използват опита си и да окажат положително въздействие в обществото.
Като основател и изпълнителен директор на Waller & Company, тя работи с ръководители, предприемачи и общественици от различни индустрии в САЩ и чужбина, за да развие информираност и доверие в брандовете им. Ето какво разказва тя за бъдещето на брандинга.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.