Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|По-внимателно с думите!
Малко маркетингови стратегии са претърпели толкова еволюция и развитие, колкото оптимизацията за търсачки (SEO). Съвременните подходи са много коренно различни от това, което хората правеха в края на 90-те и в началото на новото хилядолетие.
Тогава SEO играта беше фокусирана около ключовите думи. Избирате правилните ключови думи за стратегията, вкарвате ги във всяко кътче на уебсайта и в крайна сметка вероятно ще се класирате прилично при заявките, съответстващи на тези ключови думи, пише Тимъти Картър за Entrepreneur.
А днес? Класирането по целеви ключови думи не е толкова лесно и просто. Така че, трябва ли целевите ключови думи да изчезнат напълно от кампанията?
В днешното SEO функционалната роля на ключовите думи не е изчезнала и вместо това еволюира. Някога ключовите думи бяха инструмент, който можете да включите в съдържанието, за да постигнете определен резултат. Днес те са по-скоро водеща сила за стратегията.
Важно е да направите проучване на ключови думи, за да разберете по-добре конкуренцията си, потребителското намерение и дори потока от уеб търсения и уеб трафик. След като разберете ключовите думи и фрази, които вашите потребители търсят, можете да изберете своите цели и да изградите стратегията си.
Голямата разлика е, че днес не си струва да практикувате последователна оптимизация, а препълването с ключови думи определено е забранено. Всъщност вашите целеви ключови думи трябва да се появят само няколко пъти в съдържанието, което оптимизирате за тях. Вместо това фокусът ви трябва да бъде върху създаването на възможно най-качествено съдържание и писането по начин, който е едновременно информативен и естествен. С по-добро съдържание по-висока привлекателност за потребителите (в комбинация със стратегия за изграждане на линкове и разпространение на съдържание) не би трябвало да имате проблеми с класирането за желаните целеви заявки.
По материал на Тимъти Картър за Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.