Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Ти" и "твоето"
Разбира се, Apple знае как да създава страхотни продукти. Но знае и как да ги продава чрез блестящи снимки и креативни видеа, а също и с помощта на думите.
Думите предизвикват емоции. Като драматично, максимално, супер бързо, ослепително. Това са думи, предназначени да превърнат желанията ви в нужди и да ви накарат да пожелаете iPhone 12, въпреки че обичате вашия iPhone 11, пише Джеф Хейдън за изданието Inc.
Думата „ново“ е използвана 23 пъти в рекламното копи на iPhone 12. Но не може да се сравни с двете думи, използвани общо 90 пъти в същото копи:
„ти“ и „твоето“ и техните производни
Примери:
- „iOS 14 е пълен с преки пътища, които ти осигуряват точно това, което искаш, точно когато го искаш“
- „Звукът се движи около теб в триизмерно пространство, така че се чувстваш сякаш си в действието“
- „Независимо дали правиш снимки през деня или на лунна светлина, ти ще получиш ниво на детайлност и цвят, които не бяха възможни преди“
За сравнение Apple използва „ние“ само седем пъти, най-вече по отношение на намалените въглеродни отпечатъци и по-голямата устойчивост.
Маркетинг фокусът на компанията е върху клиента. Как новите удобства – по-голям екран, по-добър дисплей, по-бърз процесор, ще са ти от полза, как ще разрешат проблемите ти.
Apple наистина иска ти да си представиш как се възползваш от предимствата на новия iPhone. Правете това и желанията ще се превърнат в нужди. А нуждите – в продажби.
По материал на Джеф Хейдън за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.