Възрастта не е проблем - на 81 г. Джейн Фонда стана корица на британския Vogue

Възрастта не е проблем - на 81 г. Джейн Фонда стана корица на британския Vogue

Американската актриса Джейн Фонда е водеща звезда в нова инициатива на козметичния бранд L'Oreal, с която той цели да изтъкне живота и перспективите пред вдъхновяващите жени над 50-годишна възраст. 81-годишната Фонда украсява корицата на британския Vogue в рамките на кампанията, в която ще се включат и други известни жени. 

За кампанията L'Oreal Paris си партнира с агенция McCann, за да пусне първото по рода си издание "The Non-Issue". То цели да изпрати силно послание, че остаряването на жените (и мъжете) не трябва да бъде проблем.

Изданието обхваща 80 страници и е създадено съвместно от McCann London и McCann Paris. То ще бъде включено в майския брой на британския Vogue и ще представи живота на вдъхновяващите жени на възраст над 50 години, съобщава marketing-interactive.com. Сред тях са посланици на L'Orеal Paris като Хелън Мирън, Изабел Аджани и световноизвестната гримьорка Вал Гарланд, която е на 60 г. Специалното издание включва и актрисата и посланик на L'Orеal Paris Джейн Фонда, която е на корицата, заедно с ексклузивно интервю.

Освен това, "The Non-Issue" ще има QR код, чрез който читателите да получат достъп до ексклузивно съдържание зад кулисите чрез Facebook Messenger.

Според президента на световния бранд L'Orеal Paris Пиер-Емануел Анджелоглoу, сътрудничеството е първото по рода си и се стреми да бъде първата стъпка в едно глобално движение за нормализиране на темата за стареенето. В съобщение на уебсайта си Interpublic Group, компанията-майка на рекламна агенция McCann, добавя, че този ход е в пряк отговор на факта, че жените над 50 години остават незабележими, при липсата им в индустрията за красота и мода и в по-широкия медиен пейзаж.

Президентът на екипа за красота в McCann Paris, Шарлот Франсерис пък каза, че т.нар. ейджизъм остава често пренебрегвана форма на дискриминация. Той е несъзнателно приет от много хора в ежедневието. "Ето защо ние почувствахме, че водещата световна марка за красота L'Oreal Paris и емблематичният британски Vogue са идеалните платформи, които да помогнат да превърнем възрастта в никакъв проблем (non-issue). Време е всички да се събудим от инерцията на всекидневния егоизъм", продължава тя. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Визита в Шотландия: Тръмп предупреди Европа да спре „ужасното нашествие“ от мигранти
Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
CNN: Сблъсъкът на астероида „Убиец на градове“ с Луната е опасен за сателитите и астронавтите