Това работи! (инфографика)

Това работи! (инфографика)

Съдържание, съдържание, съдържание… В свят, в който милиарди сърфират из тоновете публикации в социалните мрежи и често се ограничават до това да разглеждат само първата страница от резултатите в търсачките, брандовете разполагат със секунди, за да привлекат вниманието на потребителя.

Как да сте ефективни и да се спрат точно на вас? Платформата SEMRush е създала удобен списък с важните етапи от създаването на добра писмена комуникация, съчетана с добра оптимизация за търсачки.

Бързият „гид“ за написването на ефективно копи е в следващата инфографика. Вижте я!

[[{"fid":"379076","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1740,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Между разума и чувствата - невробиология на вечния сблъсък
Оптимизъм, но и предпазливост в нагласите на финансовите директори от Централна и Източна Европа
Цитат на деня
Министерство на туризма проверява готовността на курортите за зимния сезон