Това работи! (инфографика)

Това работи! (инфографика)

Съдържание, съдържание, съдържание… В свят, в който милиарди сърфират из тоновете публикации в социалните мрежи и често се ограничават до това да разглеждат само първата страница от резултатите в търсачките, брандовете разполагат със секунди, за да привлекат вниманието на потребителя.

Как да сте ефективни и да се спрат точно на вас? Платформата SEMRush е създала удобен списък с важните етапи от създаването на добра писмена комуникация, съчетана с добра оптимизация за търсачки.

Бързият „гид“ за написването на ефективно копи е в следващата инфографика. Вижте я!

[[{"fid":"379076","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1740,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Коледните бонуси в Словения стават задължителни
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.