Това работи! (инфографика)

Това работи! (инфографика)

Съдържание, съдържание, съдържание… В свят, в който милиарди сърфират из тоновете публикации в социалните мрежи и често се ограничават до това да разглеждат само първата страница от резултатите в търсачките, брандовете разполагат със секунди, за да привлекат вниманието на потребителя.

Как да сте ефективни и да се спрат точно на вас? Платформата SEMRush е създала удобен списък с важните етапи от създаването на добра писмена комуникация, съчетана с добра оптимизация за търсачки.

Бързият „гид“ за написването на ефективно копи е в следващата инфографика. Вижте я!

[[{"fid":"379076","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1740,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ФИФА обсъжда преместване на световните първенства по футбол в месеците извън лятото
Биологът, който откри метода за клониране на овцата Доли, почина на 92 г.
След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
На днешната дата, 11 октомври. Рождениците днес
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Два века и половина: Най-старото действащо заведение в Рим затвори врати
Времето през уикенда: Облачно, но без валежи
Финландският парламент тренира заседания в подземна зала в случай на война